توزیع سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت نفت گازکشاورزان
توزیع سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت نفت گازکشاورزان

به گزارش پگاه خبر؛غلامعباس زارعی فر گفت: این مقدار سوخت توزیعی برای انجام عملیات زراعی کاشت و داشت محصولات زراعی و باغی، موتورپمپ، ماشین آلات کشاورزی، برداشت محصولات، صنایع تبدیلی، گلخانه ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها بین بهره برداران ارسنجان توزیع شد. او گفت: صد در صد تراکتور‌ها و کمباین‌های این شهرستان پلاک گذاری شده و […]

به گزارش پگاه خبر؛غلامعباس زارعی فر گفت: این مقدار سوخت توزیعی برای انجام عملیات زراعی کاشت و داشت محصولات زراعی و باغی، موتورپمپ، ماشین آلات کشاورزی، برداشت محصولات، صنایع تبدیلی، گلخانه ها، مرغداری‌ها و دامداری‌ها بین بهره برداران ارسنجان توزیع شد.

او گفت: صد در صد تراکتور‌ها و کمباین‌های این شهرستان پلاک گذاری شده و مشمول دریافت سوخت هستند.

زارعی فر گفت: در راستای توسعه خدمات الکترونیک و کاهش مراجعه حضوری، متقاضیان فرآورده‌های نفتی بخش کشاورزی می‌توانند با ثبت نام در سامانه تجارت آسان به آدرس http://NewTejaratAsan.niopdc.ir و تأیید مدیریت جهاد کشاورزی برای دریافت سوخت به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی معرفی شوند.

به گفته سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی ارسنجان تخصیص سوخت کشاورزی مطابق با جداول توزیع سوخت و با توجه به شرایط آب و هوایی و متناسب با ماه‌های سال انجام می‌شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

توزیع سه میلیون