در مقابل ابرقدرت‌های ظالم در جهان باید ایستاد/ هدف آمریکا ایجاد خشونت در منطقه و جنگ بین دولت‌ها و ملت‌ها است
در مقابل ابرقدرت‌های ظالم در جهان باید ایستاد/ هدف آمریکا ایجاد خشونت در منطقه و جنگ بین دولت‌ها و ملت‌ها است

به گزارش پگاه خبر؛رئیس مجمع نمایندگان استان فارس ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران و استان فارس به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به اهمیت صلح جهانی و مقابله با زیاده‌خواهی‌های عوامل استکبار نظیر آمریکا، انگلیس و اسرائیل تاکید کرد. علیرضا پاک فطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس مجمع نمایندگان استان فارس ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران و استان فارس به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس به اهمیت صلح جهانی و مقابله با زیاده‌خواهی‌های عوامل استکبار نظیر آمریکا، انگلیس و اسرائیل تاکید کرد.

علیرضا پاک فطرت، رئیس مجمع نمایندگان استان فارس و نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی فرارسیدن روز جهانی قدس ضمن دعوت از ملت بزرگ ایران و فارس به این حماسه ارزشی، مطرح کرد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان توسط حضرت امام خمینی (ره) با هدف وحدت و یکی شدن مسلمانان روز جهانی قدس نام‌گذاری شده است تا صدای حامیان مظلومان نیز به گوش عوامل اصلی استکبار و ظلم برسد.

وی برگزاری روز جهانی قدس را در راستای حمایت از مستضعفین جهان دانست و گفت: مردم ایران در کنار تمامی مردم جهان به ویژه کشورهای اسلامی نسبت به حمایت از مستضعفین به ویژه مردم مظلوم فلسطین همانند گذشته اعلام حمایت خواهد کرد.

پاک فطرت با بیان اینکه ایران هر ساله این روز را گرامی داشته است، افزود: این راهپیمایی‌ها نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان هم برگزار می‌شود تا این رویداد جهانی به مناسبت روز قدس و به صورت باشکوه با حضور گسترده آحاد مردم باعث شود آن‌هایی که طرفدار حق، عدالت و آزادی هستند با دیدن این حضور امیدوار شوند و در مقابل ابرقدرت‌ها و ظالمین بایستند و پیروز هم بشوند.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی خواستار برگزاری گسترده و باشکوه این راهپیمایی با حضور مردم فهیم شیراز شد و گفت: اگر این راهپیمایی با شکوه برگزار شود صهیونیست‌ها ترس در دلشان خواهد افتاد تا از ظلم و کشورگشایی که می‌کنند، کوتاه بیایند و سر جای خود بنشینند.

وی ادامه داد: تمام مردم ایران با هر فکری که باشند فرقی نمی‌کند اما لازم است در این راهپیمایی حضور پیدا کنند و شعار مرگ بر امپریالیسم و مرگ بر صهیونیست را بدهند.

پاک فطرت افزود: با این برگزاری راهپیمایی وحدت در بین کشور‌های مسلمان نیز مستحکم‌تر خواهم شد و سربلندی ملت‌ها را در پی خواهد داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در رابطه با تحولات منطقه‌ای و اتفاقات اخیر پیرامون جنگ روسیه و اوکراین اشاره‌ای کوتاه کرد و در این زمینه اظهار داشت: تحولات خاورمیانه بر اساس نقشه‌های شوم صهیونیسم و در راس آن‌ها آمریکای جنایتکار است و چیزی جز نفاق و تفرقه را در بین کشورهای همسایه در پی نخواهد داشت که با تبلیغات زیاد و با هدف جنگ بین دولت‌ها و ملت‌ها به ویژه مسلمانان سعی در گسترش خشونت این منطقه دارند.

وی در رابطه با جنگ اخیر روسیه و اوکراین آن را یکی از اهداف آمریکا دانست و گفت: آمریکا هدفش این است که دنیا را از حالت چند قطبی به تک قطبی کاهش دهد و این حیله‌گری آمریکاست که جنگی را بین دو کشور که قبلاً یک کشور بوده‌اند، راه بیندازد و سپس از آن به منافع خود دست پیدا کند.

پاک فطرت گفت: در کشورهای حاصلخیزی نظیر روسیه و اوکراین بیش از ۵۰ درصد از آذوقه دنیا به ویژه در تولید گندم و نهاده‌های دامی نیز تامین می‌شود اما در حال حاضر این دو کشور با آخرین سلاح‌های پیشرفته به جان هم افتاده‌اند که گرانی‌ها به ویژه در اقلام خوراکی در ایران و اکثر کشورهای همسایه نتیجه این جنگ است.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌ها کمک می‌کند تا کشورهایی که در عین حال مسلمان نیستند به خود بیایند، با هم مذاکره کنند تا با برقراری صلح جهانی آمریکا و اسرائیل ضرر کنند و اگر در منطقه شاهد این اتفاق نباشیم، این ما هستیم که ضرر خواهیم کرد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

در مقابل ابرقدرت‌های