شاخص انقلابی گری اصولگرا و اصلاح طلب پای بندی به ارزشهای انقلاب اسلامی
شاخص انقلابی گری اصولگرا و اصلاح طلب پای بندی به ارزشهای انقلاب اسلامی

به گزارش پگاه خبر؛اولین نشست فصلی سالانه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در سال ۱۴۰۱برگزار شد . در این نشست سردار سجادیان رییس این مجمع با ارائه گزارشی از همایش کشوری گفت :موضوعات اساسی ما احیاء امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل هشتم قانون اساسی […]

به گزارش پگاه خبر؛اولین نشست فصلی سالانه مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس در سال ۱۴۰۱برگزار شد .

در این نشست سردار سجادیان رییس این مجمع با ارائه گزارشی از همایش کشوری گفت :موضوعات اساسی ما احیاء امر به معروف و نهی از منکر بر اساس اصل هشتم قانون اساسی است که در این زمینه باید راهبرد توسعه مشارکت دستگاهها و مردم برای این امر مهم دنبال کنیم .

سردار سیروس سجادیان افزود : جهاد تبیین و مطالبه تحقق منویات امامین انقلاب در سطوح مختلف جامعه ،تهیه طرح تحول در شیوه های امر به معروف و نهی از منکر ،گسترش و تقویت مساجد در تراز انقلاب اسلامی ،تبیین وتلاش برای پیاده سازی مدیریت جهادی در سطح جامعه، جذب داوطلبان در حوزه های سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگی و بهره گیری از توانمندی همه نخبگان و فعالان در تحقق معروفات و نهی از منکرات است .

وی با اشاره به صف بندی ها و گرایشات سیاسی گفت :اصولگرا و اصلاح طلب هر دو باید انقلابی باشند و شاخص پای بندی به نظام مقدس جمهوری اسلامی انقلابی گری و عمل به ارزشهای انقلاب اسلامی است .

وی گفت در حوزه فضای مجازی و صداسیما تلاش خواهیم کرد برای توسعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این عرصه بزرگ و بی انتها مباحث را دنبال خواهیم کرد .

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

شاخص انقلابی گری