سرمایه گذاران صنعتی نباید دغدغه تامین برق واحدهای تولیدی راداشته باشند
سرمایه گذاران صنعتی نباید دغدغه تامین برق واحدهای تولیدی راداشته باشند

به گزارش پگاه خبر؛مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس ، در بازدید از کارخانه فولاد پاسارگاد کوار بر لزوم تامین برق پایدار برای واحد های صنعتی و تولیدی تاکید کرد و با اشاره به سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار داشت : سرمایه گذاران صنعتی نباید دغدغه تامین […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس یداله حقیقی مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس ، در بازدید از کارخانه فولاد پاسارگاد کوار بر لزوم تامین برق پایدار برای واحد های صنعتی و تولیدی تاکید کرد و با اشاره به سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین اظهار داشت : سرمایه گذاران صنعتی نباید دغدغه تامین برق برای واحدهای تولیدی داشته باشند.

مهندس حقیقی در این برنامه بازدید که با حضور جمعی از معاونان و مدیران شرکت برق فارس انجام شد افزود: نامگذاری امسال به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین رسالت و مسوولیت شرکت های خدمات رسان در تامین برق و دیگر زیر ساخت های تولید را دوچندان کرده است ، از این رو ما وظیفه داریم با اولویت و حساسیت دوچندان در تامین این زیر ساخت ها کوشا باشیم .
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس با بیان اینکه صنعت برق نقش بی‌بدیلی در توسعه دیگر صنایع دارد افزود: استفاده از شیوه‌های نوین در این حوزه به دلیل بالا بودن رشد تکنولوژی ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است. استان فارس در آستانه صنعتی شدن قرا دارد و تامین فولاد به عنوان یکی از اساسی ترین زیر ساخت های توسعه صنعتی موضوعی اجتناب ناپذیر است ، همه تلا شها در حوزه تامین و انتقال برق بر این مبنا است که خللی در تولید صنعتی استان فارس ایجاد نگردد.
مهندس حقیقی با اشاره به پیشنهادات مطرح شده برای تامین برق و انرژی در کارخانه فولاد پاسارگاد مبنی بر توسعه ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت و استفاده از ترانسفورماتور سوم ادامه داد : این پیشنهادات قطعا از سوی کارشناسان و متخصصان در شرکت برق منطقه ای استان فارس مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا بهترین گزینه برای تامین برق شرکت فولاد پاسارگاد انتخاب شود .
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس همچنین در بازدید از ایستگاه ۴۰۰ کیلوولت برق این منطقه در شهرستان کوار و گفت و گو با کارکنان این پست به برخی از مسایل و مشکلات انان رسیدگی کرد و گفت : خدمتگزاران مردم در پست ها و ایستگاههای برق مهمترین و حساسترین شغل را دارند و بزرگترین خدمت این عزیزان به مردم تامین برق پایدار و بدون دغدغه است تا بتوانیم از تابستان پر مصرف امسال عبور نماییم .
شرکت صنعتی ذوب آهن و فولاد پاسارگاد وابسته به بخش خصوصی با هدف ایجاد یک مجتمع کامل فولادسازی از مرحله دریافت سنگ آهن از معدن تا تولید انواع فولادهای آلیاژی منطبق با استانداردهای بین المللی، در ضلع جنوبی دریاچه مهارلو و در حاشیه بزرگراه شیراز- جهرم احداث گردیده است.

انتهای پیام/سمیه یگانه

سرمایه گذاران صنعتی