روز قدس مبارزه با استکبارستیزی و همبستگی امت اسلامی درمقابل مستکبران
روز قدس مبارزه با استکبارستیزی و همبستگی امت اسلامی درمقابل مستکبران

به گزارش پگاه خبر؛سعید زارع سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز در نشست هماهنگی و هم اندیشی شهرداری جهت برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: بیش از هفت دهه ظلم ، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند؛ […]

به گزارش پگاه خبر؛سعید زارع سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر شیراز در نشست هماهنگی و هم اندیشی شهرداری جهت برگزاری روز جهانی قدس اظهار داشت: بیش از هفت دهه ظلم ، جنایت و خون ریزی توسط صهیونیست های کودک کش نه تنها نتوانسته مقاومت ملت فلسطین را در هم بشکند؛ بلکه روحیه مردم فلسطین و اراده آنان در راه مبارزه تقویت شده و عزم آنان برای اخراج اسرائیلی ها جزم تر گردیده است.

وی ادامه داد: روز قدس یادگار حضرت امام خمینی(ره) درجهت مبارزه با استکبارستیزی و روز الفت و همبستگی امت اسلامی درمقابل مستکبران و زیاده خواهان جهان از جمله اسرائیل است.
وی با اشاره به برگزاری مراسم راهپیمایی روز قدس در شیراز گفت: همانند غالب مراسم مذهبی و ملی شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در آن نقش آفرینی خواهند داشت.

سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر با اشاره به لزوم انجام فضاسازی و تبلیغات محیطی و اولویت کیفیت کارها بر کثرت آن اذعان داشت: انجام تبلیغات محیطی و فضاسازی شهری در سطح شهر با محوریت بزرگداشت روز جهانی قدس باید به بهترین نحو ممکن و در شان برگزار شود.

وی همچنین از اهتزاز پرچم فلسطین در چند میدان اصلی شهر و برپایی ایستگاه های فرهنگی در طول مسیر خبر داد.

زارع تصریح کرد: برای سرویس دهی به مردم و سهولت تردد شرکت کنندگان در مراسم روز قدس خطوط اتوبوس و قطار شهری بصورت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی از حاضرین درخواست کرد: تقویم مناسبت های ملی، مذهبی و شهری شیراز باید آماده شود تا با فراغ بال و داشتن زمان کافی امورات مربوطه پیگیری و انجام شود.

وی در ادامه صحبت به اظهارنظرهای بی پایه و اساس عده ای در موضوعات پروژه های عمرانی شهری پرداخت و گفت: موضوعات شهری نیاز به علم و تخصص دارد اما متاسفانه عده ای بدون هیچگونه علم، تخصص و تجربه ای سعی بر سیاه نمایی و تخریب عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز دارند.

زارع، شهرداری شیراز را به مثابه قطار درحال حرکت توصیف کرد و گفت: عملکرد و اقدامات شهرداری شیراز در سطح شهر قابل توجه و برای مردم ملوس است.

انتهای پیام/ناصر اشرف

روز قدس مبارزه