جابجایی اولویت خدمات شهرداری براساس راهبردی/ مطالبه‌گری از دستگاه‌های مسوول در فضاسازی محیطی مناسبت‌های ملی و دینی
جابجایی اولویت خدمات شهرداری براساس راهبردی/ مطالبه‌گری از دستگاه‌های مسوول در فضاسازی محیطی مناسبت‌های ملی و دینی

به گزارش پگاه خبر؛شهردار شیراز با اشاره به سیاست اولویت در خدمات شهرداری شیراز به شهروندان این کلان‌شهر گفت: به دلیل گستردگی کلان‌شهر شیراز و مضیقه‌های شهرداری در انجام خدمات، اولویت‌های این خدمات را به صورت راهبردی جابجا می‌کنیم. سید احسان اصنافی در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه […]

به گزارش پگاه خبر؛شهردار شیراز با اشاره به سیاست اولویت در خدمات شهرداری شیراز به شهروندان این کلان‌شهر گفت: به دلیل گستردگی کلان‌شهر شیراز و مضیقه‌های شهرداری در انجام خدمات، اولویت‌های این خدمات را به صورت راهبردی جابجا می‌کنیم.

سید احسان اصنافی در دیدار با جمعی از طلاب و روحانیون قرارگاه عمار حوزه علمیه منصوریه شیراز با اشاره به سیاست اولویت در خدمات شهرداری شیراز به شهروندان این کلان‌شهر اظهار کرد: به دلیل گستردگی کلان‌شهر شیراز و مضیقه‌های شهرداری در انجام خدمات، اولویت‌های این خدمات را به صورت راهبردی جابجا می‌کنیم که در این راستا فرهنگ نیز از اولویت‌های اداره شهر است.

وی با بیان اینکه در ماه رمضان نیز فضاسازی محیطی و برنامه‌ریزی فرهنگی در اولویت بود، افزود: با توجه به محدودیت بودجه‌ای، سیاست شهرداری در فضاسازی محیطی در این ماه تمرکز و پررنگ‌کردن شعائر مذهبی در چند محور شهری بود.

شهردار شیراز با اشاره به غربت شهرداری و کم‌کاری دستگاه‌های مسوول در فضاسازی مناسبت های ملی و مذهبی، خواستار مطالبه‌گری در راستای رونق بخشیدن فضاسازی محیطی در مناسبت‌ها توسط همه ارگان‌ها شد.

اصنافی در ادامه سخنان خود در این دیدار به طرح مسجدمحوری یا همان احیای هویت محلات با محوریت مساجد اشاره و بیان کرد: در فاز اول این طرح ۵۰ مسجد از ۱۶۷ مسجد محلات برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

ایجاد شور مردمی از اولویت‌های طرح احیای هویت محلات با محوریت مساجد

وی با بیان اینکه این طرح محضر نماینده ولی فقیه در فارس ارائه و به دیگر علما و طلاب هم تقدیم خواهیم کرد گفت: ایجاد شور و شعف با محوریت مساجداز اولویت‌های طرح احیای هویت مجلات با محوریت مساجد هستند.

وی به مبحث شانیت بافت پیرامون سومین حرم اهل بیت(ع) نیز اشاره کرد و گفت: زمانی‌که بستری برای جریان زندگی در هر بافتی فراهم شود، آن بافت احیا خواهد شد که این کار را در شورای چهارم با انتقال مکان شورا به بین‌الحرمین انجام دادیم و باید این بستر احیای بافت‌ها را با برنامه و اقدام جدیدتری دنبال کنیم.

انتهای پیام/ناصراشرف

جابجایی اولویت