آزادراه شیراز – اصفهان تنها پروژه آزادراهی استان
آزادراه شیراز – اصفهان تنها پروژه آزادراهی استان

به گزارش پگاه خبر؛محمود رضایی کوچی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های ملی است، افزود: این پروژه ۲۲۲ کیلومتری فاصله شیراز به اصفهان را ۱۴۰ کیلومتر یا به تعبیری دو ساعت و نیم کاهش می دهد. وی با اعلام اینکه با راه اندازی این آزادراه سالیانه بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال […]

به گزارش پگاه خبر؛محمود رضایی کوچی با اشاره به اینکه این پروژه یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های ملی است، افزود: این پروژه ۲۲۲ کیلومتری فاصله شیراز به اصفهان را ۱۴۰ کیلومتر یا به تعبیری دو ساعت و نیم کاهش می دهد.
وی با اعلام اینکه با راه اندازی این آزادراه سالیانه بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال هزینه ناشی از تلفات و تصادفات جاده‌ای کاهش می یابد، ادامه داد: به طور حتم تا پایان امسال شش قطعه آزادراه شیراز – اصفهان تمام و به بهره برداری می رسد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار فارس با اشاره به اینکه قطعه هشتم این آزادراه با مشارکت شهرداری شیراز دنبال خواهد شد، بیان کرد: در حال حاضر اقدامات لازم برای خط کشی، نصب علائم ترافیک و ایمنی از قطعه یکم تا ششم در دست اقدام است.
رضایی در رابطه با قطعه هشتم آزادراه شیراز – گفت: این قطعه مربوط به آزادراه شیراز – بوشهر بوده و به اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد نیاز دارد.
آزادراه شیراز – اصفهان تنها پروژه آزادراهی استان فارس به شمار می رود که از سال ۸۹ تاکنون عملیات اجرایی آن آغاز شده است. البته طرح مطالعاتی این پروژه مربوط به ۴۰ سال قبل است. این پروژه که حدود ۲۲۵ کیلومتر طول دارد و از آن به عنوان یکی از عظیم ترین پروژه های ملی یاد می شود.

انتهای پیام‌/ناصر اشرف

آزادراه شیراز - اصفهان