پرهیز ازخودمحوری و ریاست طلبی از ویژگی‌ حکمرانی در نظام اسلامی است
پرهیز ازخودمحوری و ریاست طلبی از ویژگی‌ حکمرانی در نظام اسلامی است

به‌گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی در جمع نمازگزاران شهرک گلستان به ویژگی‌های نظام حکمرانی اسلامی گفت: در نظام اسلامی مردم انتظار اجرای عدالت دارند و پاسخگویی مدیران نیز به معنای توجیه کردن امور نیست بلکه آن‌ها باید به صورت شفاف به حل مشکلات مردم بپردازند. نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی […]

به‌گزارش پگاه خبر؛ابراهیم عزیزی در جمع نمازگزاران شهرک گلستان به ویژگی‌های نظام حکمرانی اسلامی گفت: در نظام اسلامی مردم انتظار اجرای عدالت دارند و پاسخگویی مدیران نیز به معنای توجیه کردن امور نیست بلکه آن‌ها باید به صورت شفاف به حل مشکلات مردم بپردازند.
نایب‌رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به دیگر ویژگی‌های حکمرانی اسلامی اشاره و گفت: پرهیز از ریاست طلبی و سیاسی کاری‌های بیهوده، عدم خود محوری و بهره گیری از مشورت دلسوزان، از ویژگی‌های حکمرانی در نظام اسلامی و حکومت مردم سالار است که تمامی مدیران باید بدان توجه داشته باشند.
عزیزی گفت: تجلی دین در امور اجتماع همان چهارچوب‌های عملی مورد تاکید انبیا و ائمه است که به تمام موارد مذکور در سخنان این بزرگان اشاره شده است.
او در ادامه به اقدامات مجلس یازدهم در دو سال گذشته نیز اشاره و گفت: مجلس در این مدت قوانین بسیار خوبی همچون جهش مسکن، رفع تحریم ها، مجوز‌های کسب و کار و… تصویب کرده که دولت نیز در مقام اجرا باید به اجرای قوانین سرعت داده و تلاش جدی تری داشته باشد.
نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: به عنوان نمونه مجلس قانون جهش ساخت مسکن که پیشران اکثر شغل‌ها می‌باشد را تصویب کرده و دولت را مکلف کرده که ۴میلیون مسکن متناسب با توان مردم در کشور بسازد.
عزیزی به آخرین اقدامات انجام شده در این راستا در استان نیز اشاره کرد و گفت: در استان نیز کار آماده سازی زمین برای ۵۰هزار واحد مسکن شروع شده که همه دستگاه‌ها باید در این کار بزرگ همکاری کنند.
دیدار صمیمانه با مردم و نمازگزاران و حضور در میز خدمت در پایان نماز جمعه، پایان بخش حضور ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز و زرقان در شهرک گلستان بود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

پرهیز ازخودمحوری