تدبیر پیشگیرانه برای روستا‌ها و شهر‌های دارای بحران آبی استان انجام شود
 تدبیر پیشگیرانه برای روستا‌ها و شهر‌های دارای بحران آبی استان انجام شود

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه در شورای راهبردی آب استان گفت: فعالیت‌های خوبی توسط ادارات مرتبط در زمینه آب انجام شده همچنین سپاه و ارتش برای بکارگیری تجهیزات لجستیک در مناطقی که دچار بحران شوند، اعلام آمادگی کردند. نماینده عالی دولت در فارس یکی از مشکلات اصلی را پراکنده کاری دانست و گفت: با […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه در شورای راهبردی آب استان گفت: فعالیت‌های خوبی توسط ادارات مرتبط در زمینه آب انجام شده همچنین سپاه و ارتش برای بکارگیری تجهیزات لجستیک در مناطقی که دچار بحران شوند، اعلام آمادگی کردند.
نماینده عالی دولت در فارس یکی از مشکلات اصلی را پراکنده کاری دانست و گفت: با تشکیل این قرارگاه مشکل عدم هم افزایی و کار پراکنده در حال رفع است.
او، از انعقاد پیش نویس تفاهم نامه خرید پساب با چند صنعت قدرتمند خبر داد و گفت: طبق توافق با آبفا تا یک ماه آینده با ۳۱ صنعت و شهرستان‌ها و شهرداری‌های استان این پیش نویس‌ها آماده خواهد شد.
نماینده عالی دولت در فارس با بیان اینکه تدبیر شده که پساب فاضلاب شهر‌ها برای صنعت و آبیاری فضای سبز مورد استفاده قرار گیرد، گفت: این اقدام باعث افزایش زیبایی شهری شده و استفاده از دیگر منابع آبی را کاهش می‌دهد.
استاندار فارس گفت: همه با یک چشم دیده شوند چراکه برخی از صنایع حتی در پرداخت‌ها مانده اند و در حال ورشکستگی هستند.
ایمانیه با بیان اینکه اداره کل صمت فارس به عنوان نماینده صنایع در یک جلسه سه گانه با حضور آبفا و آب منطقه‌ای به بررسی صنعت‌های توانمند برای خرید پساب بپردازد.
استاندار فارس بر استفاده از فرصت طرح‌های ویژه تاکید کرد و گفت: آبفا و آب منطقه‌ای استان با شجاعت و درایت وارد میدان شوند تا با همکاری مجموعه استانداری شاهد اقدامات خوبی در رفع مشکلات باشیم.

انتهای پیام/سمیه یگانه

 تدبیر پیشگیرانه