دستاورد تقویت تعامل میان اعضای شورای شهر و مجموعه سلامت توسعه استان است
دستاورد تقویت تعامل میان اعضای شورای شهر و مجموعه سلامت توسعه استان است

به گزارش پگاه خبر؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس، دستاورد تقویت تعامل میان اعضای شورای شهر و مجموعه سلامت را به بار نشستن هر چه بهتر نیت های نیک اندیشانه خیرین در توسعه سلامت استان دانست. […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس، دستاورد تقویت تعامل میان اعضای شورای شهر و مجموعه سلامت را به بار نشستن هر چه بهتر نیت های نیک اندیشانه خیرین در توسعه سلامت استان دانست.

دکتر سید وحید حسینی با اشاره به پیشینه بیش از ۲۰ سال فعالیت مجمع خیرین تامین سلامت در استان فارس، دستاورد این تلاش ها را راه اندازی مراکز بزرگ ارائه خدمات سلامت در سطح استان افزایش زیرساخت های موجود عنوان کرد.

حسینی با بیان اینکه اعضای شورای شهر، نمایندگان مستقیم مردم هستند، اظهار کرد: تقویت تعامل و همکاری اعضای شورای شهر با مجموعه سلامت می تواند در ارتقای خدمات رسانی به مردم کمک کننده باشد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: ضمن اهمیت حفظ زیبایی و آراستگی شهر، مساله تکمیل ساخت و تجهیز اقامتگاه های همراه بیمار و ساخت بیمارستان هایی که در شان مردم شیراز باشد، از مهم ترین مسایلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و با همکاری شورای شهر انجام شود تا علاوه بر کمک به آراستگی شهر شیراز، رفاه بیماران و همراهان بیماران نیز افزایش یابد.
حسینی با قدردانی از همراهی خیرین با حوزه سلامت در تحقق اهداف این حوزه یادآور شد: به دلیل حجم بالای مراجعه به استان فارس از دیگر استان های کشور برای دریافت خدمات درمانی، ثمربخشی خیر و برکت اقدامات خیرین تنها به مردم فارس خلاصه نمی شود.
او اظهار امیدواری کرد سال جدید سالی پر برکت برای خدمت به مردم باشد و این موضوع با همدلی و همفکری سازمان های مختلف و نهادهای مردمی مانند شورای شهر و شهرداری محقق شود تا شاهد برکات این کارها در جامعه و رفاه و رضایت بیشتر مردم باشیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در بخش دیگری از صحبت های خود تعامل بانک ها و کمک به دانشجویان نیازمندی که از سوی مجمع خیرین تامین سلامت فارس معرفی می شوند را کاری خوب و خداپسندانه برشمرد که می تواند علاوه بر رفع نیازهای مالی آنان به ارایه تسهیلات موجب تشویق جوانان و دانشجویان به ازدواج و تشکیل خانواده و در نتیجه رشد مطلوب جمعیت کمک کند.
توجه به نقاط حاشیه شهر شیراز و همچنین ساخت پروژه شهر سلامت، از دیگر موضوعات مورد تاکید دکتر سید وحید حسینی در این نشست بود و اولویت بخشیدن به این امر را موجب ایجاد منافع درازمدت برای مردم دانست.
اراده مشترک مسئولان برای رفع چالش های سلامت در فارس
مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست با بیان اینکه سلامت یک فرآیند بین بخشی است، گفت: تمام اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در کارهای خیر مشارکت دارند و برای رفع مسایل مردم در حوزه سلامت، اراده مشترکی وجود داشته باشد.
دکتر «محمود نجابت» با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا، بخشی از مسوولیت بیمارستان ها بر عهده شهرداری هاست، اضافه کرد: سلامت، موضوعی عمومی است که باید کارها در این حوزه با همکاری مجمع خیرین تامین سلامت، مسوولان دانشگاه علوم پزشکی و مسئولان شهر شیراز انجام شود.
این نشست، با حضور رئیس و مشاور عالی دانشگاه علوم پزشکی، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس، اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین تامین سلامت فارس، جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و مدیرعامل یکی از بانک ها، برگزار شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دستاورد تقویت تعامل