یاد و ایران من، بر روی دیواره شهری میدان جام جم نقش بست
یاد و ایران من، بر روی دیواره شهری میدان جام جم نقش بست

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از اتمام پروژه نقاشی های دیواری با عنوان (یاد) و( ایران من) بر روی جداره شهری میدان جام جم خبر داد. روح الله مظفری گفت:این آثار هنری به متراژ ۴۲۵متر مربع و برگرفته از نمادهای خاطرات کودکی و اشعار حسین منزوی در […]

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز از اتمام پروژه نقاشی های دیواری با عنوان (یاد) و( ایران من) بر روی جداره شهری میدان جام جم خبر داد.

روح الله مظفری گفت:این آثار هنری به متراژ ۴۲۵متر مربع و برگرفته از نمادهای خاطرات کودکی و اشعار حسین منزوی در خصوص کشور عزیزمان ایران است.

وی با بیان اینکه دیوارنگاری بهترین راهکار زیباسازی محیط است که بیشترین تعامل را با مخاطبین دارد گفت: اجرای نقاشی های دیواری عاملی درجهت افزایش ظرفیت هنری و فرهنگی است که امید است با هم افزایی بین سازمان و هنرمندان شهر شیراز در این دوره از مدیریت شهری کارهای ماندگاری بسیاری اجرا شود.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری رسیدگی به جداره‌های شهری را یکی از دغدغه‌های اصلی این سازمان عنوان و خاطرنشان کرد: در همین راستا طرح‌های ارزشمند و فاخری در دست بررسی است تا علاوه بر هویت‌ بخشی، کیفیت بصری فضاهای شهری نیز بهبود یابد.

انتهای پیام/ناصر اشرف