ارتباط میدانی بین مردم و هنرمندان،فرصت سازی برای عرضه هنر در شیراز
ارتباط میدانی بین مردم و هنرمندان،فرصت سازی برای عرضه هنر در شیراز

به گزارش پگاه خبر؛علی اکبر سلطانی در مراسم رونمایی از سردیس شهید آوینی در ایستگاه مترو شهید آوینی گفت : نصب المان های هویتی در شهر شیراز در شکل دهی تاریخ این شهر اثر به سزایی دارد. رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز از ویژگی اصیل هنر انقلاب اسلامی و پرداختن حقیقت به عنوان […]

به گزارش پگاه خبر؛علی اکبر سلطانی در مراسم رونمایی از سردیس شهید آوینی در ایستگاه مترو شهید آوینی گفت : نصب المان های هویتی در شهر شیراز در شکل دهی تاریخ این شهر اثر به سزایی دارد.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز از ویژگی اصیل هنر انقلاب اسلامی و پرداختن حقیقت به عنوان شاخص هنر انقلاب اسلامی افزود فاصله گرفتن عمومی مردم از هنر در دهه های اخیر باعث کمرنگ شدن هنرمندان فارسی و شیرازی گردیده است
عضو هیأت رییسه شورا افزود : باید با افزایش ارتباط میدانی بین مردم و آثار هنری و هنرمندان و فرصت سازی برای عرضه هنر در شهر را گسترش داد.

وی وعده داد ایجاد و فعال سازی عابر گالری در ایستگاه های مترو و پارک های شیراز در دستور کار کمیسیون فرهنگی و سازمان مترو شیراز قرارگرفته که با کار مشترک بین سازمان فرهنگی و حوزه هنری انشاالله با عرضه محتوای مناسب برای مردم هنر دوست فرصت بازدید های رایگان فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ارتباط میدانی بین مردم