تلاشهای وزارت بهداشت در مقابله با کرونا قابل تقدیر است
تلاشهای وزارت بهداشت در مقابله با کرونا قابل تقدیر است

به‌گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیرازوزرقان اظهار داشت:مدیریت صحیح وزارت بهداشت، در پوشش گسترده واکسیناسیون کروناویروس به تصویر کشیده شد. رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی،پوشش گسترده واکسیناسیون علیه کرونا ویروس را گویای مدیریت صحیح وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد. وی گفت:پوشش مطلوب واکسیناسیون علیه کروناویروس و کاهش مرگ ومیر ناشی از […]

به‌گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شیرازوزرقان اظهار داشت:مدیریت صحیح وزارت بهداشت، در پوشش گسترده واکسیناسیون کروناویروس به تصویر کشیده شد.
رییس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی،پوشش گسترده واکسیناسیون علیه کرونا ویروس را گویای مدیریت صحیح وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد.
وی گفت:پوشش مطلوب واکسیناسیون علیه کروناویروس و کاهش مرگ ومیر ناشی از این بیماری،نشانگرعملکرد جهادی و کارشناسانه مجموعه وزارت بهداشت،خصوصادکتر «عین اللهی»وزیربهداشت است که در بخشهای بهداشت، درمان و پشتیبانی، پیاده سازی شده است.
این نماینده مجلس بیان داشت:دستاورد تلاشهای مجموعه سلامت کشور برای گسترش واکسیناسیون جمعیت هدف و دستیابی به ایمنی عمومی در برابر این بحران را کاهش آمار قربانیان این بیماری و پیامدهای منفی ناشی از آن دانست که طی ماههای اخیر شاهد آن هستیم.
دکترپاک فطرت ضمن قدردانی از تلاش جهاد گونه دولت سیزدهم و ایثارمدافعان سلامت خصوصاپرستاران و پزشکان جان برکف به فرماندهی دکتر«عین اللهی»،که باعث آرامش نسبی به سطح جامعه شده انداظهارامیدواری کرد تا هرچه زودتربساط این بیماری ازکشور برچیده شود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تلاشهای وزارت بهداشت