گسترش طرح چهارشنبه های طلایی عفاف و حجاب
گسترش طرح چهارشنبه های طلایی عفاف و حجاب

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با انجمن همسران شهدا با بیان اینکه ارتقا بهداشت روانی همسران شهدا باید مورد توجه و پیگیری قرار بگیرد، گفت: اشتغال و مسکن همسران شهدا از موضوعاتی است که باید براساس نیازسنجی و رصد علمی به آن‌ها پاسخ داده شود.  نماینده عالی دولت در استان فارس […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار با انجمن همسران شهدا با بیان اینکه ارتقا بهداشت روانی همسران شهدا باید مورد توجه و پیگیری قرار بگیرد، گفت: اشتغال و مسکن همسران شهدا از موضوعاتی است که باید براساس نیازسنجی و رصد علمی به آن‌ها پاسخ داده شود.

 نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال از تدوین طرح حجاب و عفاف می گذرد، گفت: در طول این سال‌ها، اجرای این طرح مورد بی مهری قرار گرفته است.

ایمانیه ادامه داد: در دولت جدید ریل گذاری برای اجرای این طرح مناسب شده است.

 استاندار فارس با بیان اینکه همسران شهدا می توانند به سهم خودشان در اجرای طرح عفاف و حجاب یاری کنند، خاطرنشان کرد: اجرای طرح بینش افزایی فرزندان شهدا برای اجرای حجاب را حمایت می کنیم تا شاهد تحول های مثبتی در اجرای طرح های عفاف و حجاب باشیم.

دکتر ایمانیه با اشاره به اجرای طرح حجاب و عفاف با عنوان چهارشنبه های طلایی توسط سپاه در مراکز خرید که بعضا شاهد ناهنجاری هستیم، گفت: اجرای این به صورت ارشادی است و باید حمایت از این طرح باید گسترش یابد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

گسترش طرح چهارشنبه