سیستمی که مسیر خود را طی کند نبایدوقفه‌ای ایجاد،که منجر به صرف زمان بیشترشود
سیستمی که مسیر خود را طی کند نبایدوقفه‌ای ایجاد،که منجر به صرف زمان بیشترشود

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا اسکندری، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز در دیدار با رابطین مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز با تبریک ماه مبارک رمضان و تشکر از زحمات یاوران و رابطین شورا اظهارداشت: سال پیش رو باید از این مدتی که از عمر شورا گذشته برای روزهای آینده درس بگیریم. وی با بیان اینکه […]

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا اسکندری، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شیراز در دیدار با رابطین مناطق ۱۱ گانه شهرداری شیراز با تبریک ماه مبارک رمضان و تشکر از زحمات یاوران و رابطین شورا اظهارداشت: سال پیش رو باید از این مدتی که از عمر شورا گذشته برای روزهای آینده درس بگیریم.

وی با بیان اینکه وقتی در سیستمی که مسیر خود را طی می‌کند هر گونه وقفه‌ای ایجاد شود منجر به صرف هزینه و زمان بیشتر می‌شود تا سیستم مجدد راه‌اندازی و فعال گردد، گفت: در شرایط کنونی اقتصاد شهرداری شیراز و کشور وقفه‌ای در برخی از پروژ‌ها ایجاد شده که فعالیت مجدد این پروژه‌ها و به سرانجام رساندن آن زمان‌بر است.

اسکندری با ابراز امیدواری از اینکه با درایت شهردار و حمایت شورا اتفاقات خوبی در سطح شهر در پایان این دوره شورا خواهد افتاد، افزود: مشکلات زیاد است اما با سعه صدر و برنامه‌ریزی کوتاه مدت و میان مدت می‌توان مشکلات را یکی یکی حل کرد.

عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه جلسات متعددی با رابطین به ویژه در منطقه ۱۰ برگزار شده است، بیان کرد: با همکاری رابطین، یاوران و شهرداری اتفاقات خوبی در سطح محلات به موازات اتفاقات کلان در سطح شهر رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

سیستمی که مسیر