فارس قطب کشور و منابع آبی وضعیت مطلوب ندارد
فارس قطب کشور و منابع آبی وضعیت مطلوب ندارد

به گزارش پگاه خبر؛سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای با رهام بخش حبیبی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار ابتدا سیاوش بدری گزارشی از وضعیت فعلی منابع استان ارائه داد و اضافه کرد درحال حاضر منابع آب وضعیت مطلوبی ندارد . وی افزود با توجه به اینکه […]

به گزارش پگاه خبر؛سیاوش بدری مدیر عامل شرکت آب منطقه ای با رهام بخش حبیبی فرماندهی نیروی انتظامی استان فارس دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار ابتدا سیاوش بدری گزارشی از وضعیت فعلی منابع استان ارائه داد و اضافه کرد درحال حاضر منابع آب وضعیت مطلوبی ندارد . وی افزود با توجه به اینکه فارس قطب کشور می باشد حجم تخلفات به مراتب زیادتر از استانهای دیگر بوده لذا از نیروی انتظامی درخواست همکاری کرده و در موارد پیشگیری از وقوع جرم های آبی و رفع تخلفات هر گونه مساعدت ممکن را خواستار شد.

فرماندهی نیروی انتظامی نیز اظهار نمود:هر چند کاهش نزولات آسمانی و برداشت های بی رویه وضعیت ناخوشایندی را ایجاد کرده است ولیکن با تدبیر می توان منابع آب در استان را مدیریت کرد و با کم آبی سازگار شد .
رهام بخش حبیبی نیز در این دیدار گفت :با توجه به وضعیت بحران منابع آب و اهمیت این ماده حیاتی ماموران نیروی انتظامی آماده هر گونه همکاری می باشند .

ایشان اضافه کرد : به منظور هم افزایی هر چه بیشتر پیشنهاد می گردد جلساتی بین معاونت عملیات فرماندهی انتظامی استان برای هماهنگی هر چه بیشتر بخصوص هنگام اجرای احکام پر و مسلوب المنفعه نمودن چاههای بدون پروانه و همچنین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و پلیس پیشگیری به منظور پیشگیری ، فرهنگ سازی و آموزش مصرف بهینه آب در سطح جامعه را ارایه داد که مورد استقبال مدیر عامل شرکت آب منطقه ای قرار گرفت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی