کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است
کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است

به گزارش پگاه خبر؛مجتبی دهقان پور،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس،گفت: کالا‌های اساسی با قیمت دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و همانطور که پیش از این اطلاع رسانی شده در وضعیت بسیار مطلوبی هستیم و انبار‌ها مملو از کالا‌های اساسی است که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت. این مقام مسئول گفت: بر اساس […]

به گزارش پگاه خبر؛مجتبی دهقان پور،رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس،گفت: کالا‌های اساسی با قیمت دولتی در اختیار مردم قرار می‌گیرد و همانطور که پیش از این اطلاع رسانی شده در وضعیت بسیار مطلوبی هستیم و انبار‌ها مملو از کالا‌های اساسی است که در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
این مقام مسئول گفت: بر اساس برنامه ریزی‌هایی که از قبل انجام دادیم تولید را رصد می‌کنیم و عرضه و تقاضا هست که می‌تواند قیمت را تعیین کند و این اطمینان می‌دهم که وضعیت تولید در محصولاتی نظیر مرغ کاملا به اندازه نیاز استان و حتی بیش بود است و مشکلی در این خصوص نداریم.
او گفت: در راستای تعادل بخشی به بازار و ارائه کالا‌های ارزان به مردم شریف استان فارس مطابق با اقداماتی که در طی ماه‌های گذشته انجام شده و به ویژه برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده ایم، گام بر می‌داریم.
به گفته مدیر جهاد کشاورزی فارس، برنج، شکر و مرغ با قیمت تنظیم بازار در فروشگاه‌های منتخب در حال توزیع است.
او گفت: از هفته جدید به طور مشخص عرضه مرغ منجمد با قیمت دولتی هر کیلو ۲۰ هزار تومان و برنج هندی که با تعرفه شرکت بازرگانی دولتی است کیلویی ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های منتخب کاسبان امین به طور فزاینده در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

رئیس جهاد کشاورزی استان فارس در خصوص نحوه توزیع شکر نیز گفت: حواله‌های شکر را قبل از ماه مبارک رمضان صادر کرده ایم که دارندگان این حواله‌ها می‌توانند به اداره کل غله مراجعه و شکر مورد نیاز خودشان را خارج کنند؛ برای تامین شکر هر متقاضی عرضه می‌تواند به مدیریت بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس مراجعه کند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های