تحقق ۷۵ درصدی اهداف سند تحول قضایی در سال گذشته
تحقق ۷۵ درصدی اهداف سند تحول قضایی در سال گذشته

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروزچهارشنبه ۱۷ فروردین در دیدار اعضای شورای قضایی استان فارس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز گفت: دادگستری استان فارس موفق به تحقق ۷۵ درصدی اهداف سند تحول قضایی در سال گذشته شده است. رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: اجرای شعار سال و منویات رهبر معظم […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام سید کاظم موسوی، امروزچهارشنبه ۱۷ فروردین در دیدار اعضای شورای قضایی استان فارس با نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز گفت: دادگستری استان فارس موفق به تحقق ۷۵ درصدی اهداف سند تحول قضایی در سال گذشته شده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس افزود: اجرای شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و دنبال کردن سیاست های کلان قضایی در اولویت مجموعه قضایی استان فارس قرار دارد.

وی اضافه کرد: دادگستری فارس در زمینه توسعه خدمات الکترونیک قضایی و دادرسی های آنلاین و بدون کاغذ خیز بزرگی در سال های اخیر داشته و در سال جدید نیز آنها را توسعه خواهد داد.

حجت الاسلام موسوی تاکید کرد: بیشتر حوزه‌های قضایی فارس با ارتباطات آنلاین با زندان های استان، رسیدگی های کیفری خود را انجام می دهند که موجب تسریع رسیدگی به پرونده‌ های حقوقی شده و زمینه برگزاری جلسه های دادرسی را به صورت آنلاین فراهم آورده است.
وی ادامه داد: دادگستری فارس در ۱۵ شاخص تعیین شده در امر پژوهش رتبه اول را کسب کرده که بهره گیری از قضات دارای دانش فراوان در این امر موثر بوده است و برنامه هایی برای نخبه گزینی قضات در استان فارس در دست داریم.
حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: خوشبختانه شاهد تحقق ۴۳ درصدی صلح و سازش پرونده ها در شوراهای حل اختلاف استان بوده ایم و فارس در صلح و سازش پرونده‌های قصاص در هشت سال اخیر پیشرو بوده است.

وی تاکید کرد: مجموعه قضایی فارس در سال جاری با هدف اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و ریاست قوه قضاییه به مبارزه جدی با فساد می پردازد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تحقق ۷۵ درصدی اهداف