ارائه کمک هزینه درمانی بلاعوض به ۷۲۲۰ بیمار نیازمند در سال گذشته
ارائه کمک هزینه درمانی بلاعوض به ۷۲۲۰ بیمار نیازمند در سال گذشته

به گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارائه کمک هزینه درمانی بلاعوض به ۷ هزار و ۲۲۰ بیمار نیازمند این استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد. حسین درویشی با اشاره به این که حمایت از بیماران نیازمند از اولویت های جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس از ارائه کمک هزینه درمانی بلاعوض به ۷ هزار و ۲۲۰ بیمار نیازمند این استان در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
حسین درویشی با اشاره به این که حمایت از بیماران نیازمند از اولویت های جمعیت هلال احمر است، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۷۷ میلیارد ریال کمک حمایتی درمانی بلاعوض به ۷ هزار و ۲۲۰ بیماران نیازمند اختصاص داده شد.
درویشی اضافه کرد: در طول سال بیماران نیازمند با مراجعه به جمعیت هلال احمر و ارائه درخواست مساعدت می بایست اسناد درمانی و دارویی را به واحد مددکاری معاونت داوطلبان ارائه دهند.
وی افزود: بیماران نیازمند پس از انجام امور مددکاری ، کمک هزینه درمان و داروی خود را دریافت می کنند.
درویشی خاطر نشان کرد: کمک‌های درمانی صورت گرفته به بیماران در زمینه‌های کمک هزینه دارو و درمان، بستری طبی و جراحی، ارتز و پروتز، زایمان طبیعی، کمک هزینه پاراکلینیکی، کمک هزینه تعمیر و تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، تامین وسایل بهداشتی درمانی و مصرفی، کمک هزینه درمان سرپایی و همچنین کمک هزینه شیر خشک می باشد که به صورت بلاعوض توسط جمعیت هلال احمر فارس پرداخت شده است.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تاکید بر ادامه این روند گفت: جمعیت هلال احمر با نیازسنجی دقیق و به هنگام توانسته در این زمینه مداخله کند تا بخشی از این هزینه‌های درمانی بیماران نیازمند جبران شود.
او افزود: حضور بیشتر خیران در این مسیر نقش موثری در کاهش آلام نیازمندان و دردمندان دارد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ارائه کمک هزینه درمانی