اجرای بازرسی و نظارت ویژه برعرضه کالاهای اساسی در شهرستان کوار
اجرای بازرسی و نظارت ویژه برعرضه کالاهای اساسی در شهرستان کوار

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرسول جوکار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار، با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی وکالاهای اساسی به جهادکشاورزی واگذار شده است،تاکیدکرد: پایش و نظارت مستمر بر زنجیرهای تولید و بازاررسانی نهاده‌ها وکالاهای اساسی کشاورزی در دستور کارقراردارد. او با بیان اینکه مسئله تنظیم بازار و تاًمین کالاهای اساسی،یکی از اولویت […]

به گزارش پگاه خبر؛عبدالرسول جوکار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوار، با اشاره به اینکه نظارت و بازرسی محصولات کشاورزی وکالاهای اساسی به جهادکشاورزی واگذار شده است،تاکیدکرد: پایش و نظارت مستمر بر زنجیرهای تولید و بازاررسانی نهاده‌ها وکالاهای اساسی کشاورزی در دستور کارقراردارد.
او با بیان اینکه مسئله تنظیم بازار و تاًمین کالاهای اساسی،یکی از اولویت های اصلی جهاد کشاورزی است، اضافه کرد: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان، تاًمین کالاهای اساسی توسط دستگاه‌های مسئول به صورت مستمردر دستورکار قرار گرفته تا اقلام های مورد نیاز مردم تاًمین و خللی در عرضه محصولات ایجاد نگردد.
جوکارافزود: نظارت و بازرسی برمحصولات کشاورزی وکالاهای اساسی توسط بازرسان مدیریت جهاد کشاورزی، اداره صمت و بسیج اصناف با هدف، بررسی قیمت‌ها، جلوگیری از دپوکالاها و اقلام ضروری و پایش عملکرد فعالان اقتصادی در سطح شهرستان انجام می‌شود.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کوارعنوان کرد:با توجه به نظارت و بازرسی بر محصولات کشاورزی وکالاهای اساسی که به طورمستمردرسال جدید نیز ادامه خواهدداشت وانتظار داریم مردم تخلفات احتمالی از جمله گران‌فروشی، احتکار و یا عدم درج قیمت را از طریق سامانه ۱۲۴به ما گزارش دهند.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

اجرای بازرسی و نظارت