دیدار استاندار فارس با دو هنرمند عرصه نویسندگی و صنایع دستی
دیدار استاندار فارس با دو هنرمند عرصه نویسندگی و صنایع دستی

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه در ادامه دیدار‌های نوروزی خود با استاد اکبر صحرایی از نویسندگان دفاع مقدس و علی تعبدی هنرمند فعال در زمینه کاشی هفت رنگ دیدار و از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها آشنا شد. او در این دیدار‌ها  با اشاره به فراهم شدن  شرایط برای حمایت بیشتر از هنرمندان فعال در […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه در ادامه دیدار‌های نوروزی خود با استاد اکبر صحرایی از نویسندگان دفاع مقدس و علی تعبدی هنرمند فعال در زمینه کاشی هفت رنگ دیدار و از نزدیک با مشکلات و دغدغه‌های آن‌ها آشنا شد.
او در این دیدار‌ها  با اشاره به فراهم شدن  شرایط برای حمایت بیشتر از هنرمندان فعال در بخش صنایع دستی استان گفت این حمایت‌ها با برگزاری جلسات مشترک با مدیران و در دستور کار قرار دادن مشکلات این هنرمندان و برپایی نمایشگاه‌های عرضه‌ی صنایع‌دستی در استان انجام می شود.
راه اندازی کارگاه نویسندگی با همکاری اکبر صحرایی از دیگر قول‌های استاندارفارس در این دیدار‌ها بود.
استاد اکبر صحرایی از نویسندگان شیرازی است که پس از پایان جنگ تحمیلی دست به قلم شده و خاطرات دفاع مقدس روی کاغذ می‌آورد.
کتیبه ژنرال، دارودسته‌ی دارعلی، عزیز جهان و آرزوی چهارم از جمله تالیفات اکبر صحرایی است.
استاد علی تعبدی هم از اساتید هنر کاشی هفت رنگ شیراز است که علاوه بر تولید کاشی هفت رنگ و آموزش هنرجویان علاقمند به این هنر، مرمت کاشی‌های باغ عفیف آباد، موزه نارنجستان قوام و حسینیه‌ها و مساجد بزرگ شیراز را با همکاری برادر خود انجام داده است.

انتهای پیام/سمیه یگانه

دیدار استاندار فارس