برگزاری جشنواره نوروزی ورزش همگانی در شهرستانهای فارس
برگزاری جشنواره نوروزی ورزش همگانی در شهرستانهای فارس

به گزارش پگاه خبر؛سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : جشنواره نوروزی ورزشی همگانی با شعار نوروز پرنشاط با ورزش همگانی در شهرستانهای فارس برگزار می گردد. سیروس پاک فطرت گفت: تعطیلات نوروز مجالی مناسبی برای کنار هم بودن خانواده‌هاست و فرصت مناسب جهت دعوت از خانواده های ایرانی به […]

به گزارش پگاه خبر؛سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : جشنواره نوروزی ورزشی همگانی با شعار نوروز پرنشاط با ورزش همگانی در شهرستانهای فارس برگزار می گردد.

سیروس پاک فطرت گفت: تعطیلات نوروز مجالی مناسبی برای کنار هم بودن خانواده‌هاست و فرصت مناسب جهت دعوت از خانواده های ایرانی به فعالیت های ورزشی است و فارس با دارا بودن مکان های فرهنگی ، تاریخی ، توریستی، اماکن تجاری ، پارک ها و بوستان ها کانون حضور حداکثری مسافران است ، استان پهناور فارس و فضا های توریستی بسیار جزو استان های جذاب فرهنگی و ورزشی است که با ورزش و دعوت مردم به فعالیت ورزشی می توان به استراتژی ارزشمند فدراسیون ورزشهای همگانی به برگزاری رویدادهای ورزشی حداکثری و دعوت از مردم به فعالیت‌های ورزشی دست یافت.

سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش های همگانی در ادامه گفت : بدون تردید اجرای این طرح می‌تواند علاوه بر گسترش روز افزون فرهنگ همگانی شدن ورزش در کشور موجب ایجاد نشاط و امید به زندگی در بین عموم گردد.

مشاور عالی فدراسیون ورزش های همگانی استان فارس گفت : طرح جشنواره نوروزی ورزشی در شیراز و تمامی شهرستان های استان با اهتمام تمام روسای همگانی شهرستان ها برگزار می گردد .

سیروس پاک فطرت در ادامه گفت : مکانهای تفریحی بستر بسیار مناسبی برای اجرای این طرح می باشد و مکان های پیشنهادی در شهرستان ها بایست مبلمان شهری مناسب ، تهویه لازم ، کانون جمعیتی ، همچنین روشنایی و نور مناسب در ساعات عصر و شب ، همچنین سطوح و شیب ملایم جهت حضور مسافرین با گروه های سنی مختلف را داشته باشد و دسترسی به سرویس‌های بهداشتی و آبخوری نیز باید لحاظ گردد.

سیروس پاک فطرت افزود : طرح جشنواره نوروزی ورزشی در ۵ روز از ایام نوروز ۱۴۰۱ با توجه به شرایط و ظرفیت شهرستان‌ها برگزار خواهد شد و ۵ ایستگاه ورزشی در این طرح پیشنهاد شده است ، که دارت ، پنالتی گل کوچک ، والیبال غول آسا میدانی، بازی های رومیزی با سایز های انسانی و بازیهای کودکان پیشنهاد شده است که با توجه به شرایط و امکانات شهرستان های استان فارس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

برگزاری جشنواره نوروزی