راهنمایی بیش از ۲۵ هزار مسافردر پست جوانان جمعیت هلال احمر فارس
راهنمایی بیش از ۲۵ هزار مسافردر پست جوانان جمعیت هلال احمر فارس

به گزارش پگاه خبر؛معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی سازمان جوانان در این استان تاکنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافرین ارائه شده است. غلامحسین تجلی با اشاره به اجرای ۲۰ روزه طرح نوروزی در این استان، اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی سازمان جوانان در این استان تاکنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافرین ارائه شده است.

غلامحسین تجلی با اشاره به اجرای ۲۰ روزه طرح نوروزی در این استان، اظهار کرد: این طرح از ۲۵ اسفندماه سال گذشته آغاز و تا کنون به ۲۵ هزار و ۱۴۴ مسافر خدمات راهنمایی مسافرین و به ۱۶ هزار و ۳۷۸ تن نیز اطلاع رسانی و آموزش کرونا ارائه شده است.
تجلی با بیان اینکه تعداد ۱۰ پست ثابت و ۲ اکیپ سیار اعضای جوانان هلال احمر در این طرح فعالیت دارند، افزود: در این مدت تعداد ۱۶ هزار و ۴۸۷ نفر از اطلاع رسانی در رابطه با نقاط حادثه خیز و ۱۲ هزار و ۹۳۷ نفر نیز از آموزش های مهارت ترافیکی بهره مند شده اند.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای اجرای طرح ۱۰ هزار و ۲۲۴ مسافر به یادواره رفیق خوشبخت ما و پویش چلچراغ دعوت شدند، گفت: در راستای اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی ۱۳ هزار و ۸۴ کودک از خدمات فضای دوستدار کودک بهره مند و ۲ هزار و ۶۸۶ نفر نیز به خیمه های نماز مراجعه داشته اند.

تجلی ادامه داد: در این مدت، جوانان ۶۶۳ آموزش مهارت های امداد و کمک‌های اولیه و یک هزار و ۴۵۶ سنجش فشار خون به مسافرین ارائه شد.
وی با بیان اینکه تا کنون ۱۹ هزار و ۵۵۴ اقلام فرهنگی به مسافرین ارائه شده است، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح ۱۱ هزار و ۳۸۸ تن به پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) پیوستند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

راهنمایی بیش از 25