مهمان نوازی اهالی شیراز یک برند معتبر است
مهمان نوازی اهالی شیراز یک برند معتبر است

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی روند خدمت رسانی شهرداری شیراز به مسافران نوروزی را مطلوب توصیف کرد. ابراهیم عزیزی در بازدید از یکی از اقامتگاه نوروزی شهرداری شیراز در منطقه زیباشهر، روند خدمت رسانی و ارایه خدمات به مسافران نوروزی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد […]

به گزارش پگاه خبر؛نماینده مردم شریف شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی روند خدمت رسانی شهرداری شیراز به مسافران نوروزی را مطلوب توصیف کرد.

ابراهیم عزیزی در بازدید از یکی از اقامتگاه نوروزی شهرداری شیراز در منطقه زیباشهر، روند خدمت رسانی و ارایه خدمات به مسافران نوروزی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و گفت: مهمان نوازی شیرازی ها یک برند معتبر است و باید خدمات متناسب با نام و شان شیراز به مهمانان و گردشگران نوروزی عرضه گردد.

وی از تلاش های خستگی ناپذیر مجموعه شهرداری شیراز در ایام نوروز قدردانی کرد و از کیفیت خدمات ارایه شده به مسافران نوروزی ابراز رضایتمندی نمود.

شایان ذکر است در این بازدید غلامی، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با ارایه توضیحاتی به نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، فرآیند خدمات شهرداری را تشریح کرد.

انتهای پیام/ناصر اشرف

مهمان نوازی اهالی شیراز