الگوی توسعه ورزش های همگانی در کشورفارس است
الگوی توسعه ورزش های همگانی در کشورفارس است

به گزارش پگاه خبر،در اولین روز اداری کارگروه تخصصی توسعه ورزش های همگانی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان معاون توسعه ورزش ،مدیریت تربیت بدنی شهرداری شیراز و اعضای هیئت رئیسه ورزشهای همگانی استان فارس تشکیل شد. حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان گفت: در پی اظهارات نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در […]

به گزارش پگاه خبر،در اولین روز اداری کارگروه تخصصی توسعه ورزش های همگانی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان معاون توسعه ورزش ،مدیریت تربیت بدنی شهرداری شیراز و اعضای هیئت رئیسه ورزشهای همگانی استان فارس تشکیل شد. حیدر صفرپور مدیرکل ورزش و جوانان گفت: در پی اظهارات نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز در اولین خطبه نماز جمعه سال ۱۴۰۱ مبنی بر لزوم توجه و توسعه توسعه ورزش های همگانی و نیز تاکید وزیر ورزش و جوانان مبنی بر اینکه می‌تواند پایلود رویدادهای ورزشی کشور باشد، بر لزوم تشکیل کارگروه تخصصی ورزش همگانی با حضور نمایندگانی از ادارات و موسسات به صورت هفتگی تاکید نمود .

سیروس پاک فطرت رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان فارس ضمن ارائه گزارش فعالیتهای سال ۱۴۰۰ آمادگی این هیئت و شهرستانها را بر اجرای رویداد های ورزشی و جلوگیری از کم تحرکی در استان فارس را اعلام نمود و از مدیران و دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی در خصوص نهادینه شدن ورزش در خانواده ها و نشاط اجتماعی مردم تاکید نمود.

کریمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان از تنظیم سند ورزش همگانی با اهداف کمی و کیفی خبر داد و گفت : توسعه ورزش محلات برگزاری مسابقات ورزشی خانوادگی توسعه ورزش بانوان استفاده از ورزش ایران در پارک ها را از جمله برنامه و اهداف اداره کل در سال جاری اعلام کرد .

جواد کشاورز مدیر تربیت بدنی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری شیراز از راه اندازی و فعالیت باشگاه ورزشی در شهرداری شیراز خبر داد و بیان داشت پیاده روی های خانوادگی به صورت هفتگی در محلات شیراز و شهرداری های یازده گانه در دستور کار شهرداری و شورای شهر شیراز به جهت جلوگیری از کم تحرکی و ارتقاء سطح سلامت سلامت جامعه خواهد بود.

گفتنی است با تاکید مدیرکل ورزش و جوانان کارگروه تخصصی توسعه ورزش های همگانی با مدیریت معاون توسعه ورزش به صورت هفتگی با دستور کار مشخص برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

الگوی توسعه ورزش های