تلاش‌مجموعه شهرداری شیراز برای استقبال از مسافرین نوروزی
تلاش‌مجموعه شهرداری شیراز برای استقبال از مسافرین نوروزی

به گزارش پگاه خبر؛مهندس مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در دیدار نوروزی با شهردار و مدیران شهرداری شیراز با تبریک سال نو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و درایت نام تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی را برای سال جدید انتخاب کردند. وی با بیان اینکه شعار تنها نباید روی کاغذ باشد، […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس مهدی طاهری رییس شورای اسلامی شهر شیراز در دیدار نوروزی با شهردار و مدیران شهرداری شیراز با تبریک سال نو اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تدبیر و درایت نام تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی را برای سال جدید انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه شعار تنها نباید روی کاغذ باشد، تصریح کرد: باید ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهر شیراز و شهرداری بررسی و ارزیابی شود و برای اجرای آن برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد.

مهندس طاهری با ذکر اینکه مهمانان نوروزی برای شیراز نعمت هستند، اذعان داشت: از فرصت تعطیلات باید نهایت استفاده را برد که حضورشان باعث رونق و افزایش تولید ناخالص و درآمد شهر و شهروندان می‌شود.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌های مجموعه شهرداری شیراز برای استقبال از مسافرین نوروزی گفت: عرض خداقوت باید گفت به مجموعه شهرداری شیراز که از مدتها قبل کار را آغاز کرده و همچنان مشغول هستند و باید آمادگی پذیرایی از مهمانان نوروزی تا شروع ماه رمضان را داشته باشیم.

انتهای پیام/ناصر اشرف

تلاش‌مجموعه شهرداری شیراز