اسکان ۲۸۹ هزار و پانصدو یازده نفر در مدارس آموزش و پرورش فارس
اسکان ۲۸۹ هزار و پانصدو یازده نفر در مدارس آموزش و پرورش فارس

به گزارش پگاه خبر؛قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با حضور در منزل یکی از عوامل اجرایی ستاد پذیرش مهمانان نوروزی ناحیه سه شیراز با وی و خانواده اش دیدار و گفتگو کرد. مرتضی پورجعفر با حضور در منزل یوسف امیدی از عوامل اجرایی ستاد پذیرش مهمانان نوروزی در ناحیه سه […]

به گزارش پگاه خبر؛قائم مقام ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش فارس با حضور در منزل یکی از عوامل اجرایی ستاد پذیرش مهمانان نوروزی ناحیه سه شیراز با وی و خانواده اش دیدار و گفتگو کرد.

مرتضی پورجعفر با حضور در منزل یوسف امیدی از عوامل اجرایی ستاد پذیرش مهمانان نوروزی در ناحیه سه شیراز با وی و خانواده اش دیدار و‌گفتگو کرد.
عباس امیدی از عوامل اجرایی و خدماتی ستاد پذیرش مهمانان نوروزی در ناحیه سه شیراز است که روز یکم فروردین امسال تا یک ساعت قبل از زایمان همسرش با توجه به ازدحام مهمانان متقاضی اسکان در مدارس در محل خدمت خود حضور داشت و مشغول خدمت به مهمانان نوروزی بود.
سرپرست معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اموزش و پرورش فارس در این دیدارگفت: امسال هم استقبال مهمانان نوروزی از اسکان در مدارس بسیار بالا بود و همین باعث شد حجم کار عوامل اجرایی ستادها افزایش یابد به نحوی که فعالیت کار ستادها شبانه روزی بود.
پورجعفر از این اقدام همکار فرهنگی که علی رغم اینکه می بایست در کنار همسرش باشد اما احساس میکند که حضورش در ستاد اسکان ضروری است و همچنین از ازخود گذشتگی همسرش نیز تقدیر کرد.
سرپرست معاونت پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اموزش و پرورش فارس همچنین در مورد اخرین آمار اسکان مهمانان نوروزی در مدارس فارس تا صبح روز ۵ فروردین گفت: ۲۸۹ هزار و پانصدو یازده نفر در قالب ۶۸ هزار و هفتصدو سی خانواده و در مجموع ۸۵۱ هزار هشتصدو پنجاه و نه نفرروز در مدارس و اماکن وابسته به آموزش و پرورش فارس اسکان داده شدند.
خاطر نشان می شود: در این دیدار شهربانو حاصلی؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۴ شیراز نیز حضور داشت.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اسکان ۲۸۹ هزار