تحویل سال متفاوت اعضای هیئت رئیسه شورای شهر شیراز
تحویل سال متفاوت اعضای هیئت رئیسه شورای شهر شیراز

به‌گزارش پگاه خبر؛مهدی طاهری رئیس شورای شهر شیراز به همراه افسانه خواست خدایی و مهندی نصیری از اعضای هیئت رئیسه شورای شهر شیراز،با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز سال جدید را به آتش نشانان پر تلاش تبریک و از زحماتشان قدردانی کردند. مهندس طاهری در بازدید از ستاد فرماندهی آتش نشانی […]

به‌گزارش پگاه خبر؛مهدی طاهری رئیس شورای شهر شیراز به همراه افسانه خواست خدایی و مهندی نصیری از اعضای هیئت رئیسه شورای شهر شیراز،با حضور در ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز سال جدید را به آتش نشانان پر تلاش تبریک و از زحماتشان قدردانی کردند.
مهندس طاهری در بازدید از ستاد فرماندهی آتش نشانی ضمن تبریک سال نو به آتش نشانان و آرزوی سلامتی برای ایشان و خانواده از زحمات و فداکاری آنان تقدیر و آرزوی سالی همراه با سلامتی و موفقیت برای پرسنل سازمان گفت: اکثر افراد ترجیح می دهند لحظه تحویل سال را در کنار خانواده خود باشند اما برخی افراد مانند آتش نشانان بخاطر شرایط خاص کاری نمی توانند این ساعات دلنشین را داشته باشند که قطعا اجر آن از دید خداوند متعال دور نخواهد ماند.
پس از این دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای شهر شیراز به اورژانس بیمارستان قلب الزهرا رفته و ضمن تبریک سال نو از زحمات آنان تجلیل به عمل اوردند.
اعضای هیئت رئیسه شورای شهر شیراز در ادامه و در آغازین ساعات سال جدید به گلزار شهدای شیراز رفته و ضمن گرامیداشت یاد شهدا، حاجتهایشان را از پروردگار شهیدان طلب کردند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تحویل سال متفاوت