فرزندان سرای عاطفه ها باداشتن هدف گام بلندی برای سرنوشت خودخواهند داشت
فرزندان سرای عاطفه ها باداشتن هدف گام بلندی برای سرنوشت خودخواهند داشت

اولین دیدار نوروزی محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس با دانش آموزان فاقد سرپرست موثر پارک سلامت روان

به گزارش پگاه خبر؛در اولین لحظات تحویل سال ۱۴۰۱ محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش فارس با دانش آموزان فاقد سرپرست موثر پارک سلامت روان دیدار و اولین لحظات سال جدید خود را با ایشان سپری کردند.

در این دیدار محمد خلیل عسکری مدیر کل آموزش و پرورش استان فارس ضمن تبریک سال ۱۴۰۱ گفت: تحول طبیعت و جوانه زدن آن درس های فروانی برای ما انسان ها دارد و جوانه زدن درختان نشان از شور زندگی دارد. در این دیدار ایشان فرزندان سرای عاطفه های پارک سلامت روان را به توکل بر خدا و نیکوی با مردم و توجه و تمرکز بر درس سفارش نمود و یاد آور شد با اتکال به خداوند و داشتن هدف گام بلندی برای سرنوشت خود خواهند داشت.

دکتر بهمن حاجات نیا مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات در این دیدار گفت : حضور ارزشمند مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس در کنار کودکان بی سرپرست نویدبخش توجه ایشان به حوزه آموزش و پرورش استان است و این دیدار ارزشمند در یاد و خاطره فرزندان ما خواهد ماند.

مدیر عامل پارک سلامت روان حاجات در ادامه گفت : پارک سلامت روان حاجات به عنوان اولین پارک سلامت روان در ایران و قطب روانشناسی کشور آماده ارائه خدمات تخصصی و تعامل سازنده با آن اداره کل است و همشهریان شیرازی و دیگر مردم فارس میتوانند از خدمات پارک سلامت روان حاجات بهره مند شوند .

علی محمد موسوی مشاوره ارشد مدیرعامل پارک سلامت روان حاجات در این دیدار ضمن تبریک سال جدید به محمد خلیل عسکری مدیرکل آموزش و پرورش استان فارس و فرزندان گفت : پارک سلامت روان با توجه به تجربیات ارزنده همکاران و کارشناسان متخصص قدم های بسیار موثری در کاهش آسیب های اجتماعی برداشته است .

در ادامه برنامه لحظه تحویل سال محمد خلیل عسکری از مرکز نگهداری سالمندان و مرکز نگهداری معلولین ذهنی دختر فاطمه الزهرا (س) پارک سلامت روان حاجات بازدید نمود.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

فرزندان سرای عاطفه ها