آمدن بهار و نوروز نویدگر رشد، حرکت و سرآغاز مسیر تازه
آمدن بهار و نوروز نویدگر رشد، حرکت و سرآغاز مسیر تازه

به گزارش پگاه خبر؛مهندس رازقی رئیس اتاق بازرگانی فارس در پیامی سال ۱۴۰۱ به تمام فعالان اقتصادی کشور به ویژه فعالان اقتصادی استان فارس گفت. متن پیام مهندس رازقی به شرح زیر است: یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال سال ۱۴۰۰ با […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس رازقی رئیس اتاق بازرگانی فارس در پیامی سال ۱۴۰۱ به تمام فعالان اقتصادی کشور به ویژه فعالان اقتصادی استان فارس گفت.
متن پیام مهندس رازقی به شرح زیر است:

یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

سال ۱۴۰۰ با همه تلاش ها و امیدها، سختی ها و ناملایمتی ها و فراز و فرودها به پایان رسید و نوروز فصل نو، رویش و جوانه زدن، جشن تحول طبیعت سرشار از پاکی، روشنی و خوبی فرا رسیده است.
آمدن بهار و نوروز نویدگر رشد، حرکت و سرآغاز مسیر تازه در دنیایی پر از تاریکی و پلیدی، آتش و جنگ، نابرابری و بی عدالتی است.
گذشته را رها می کنیم و پا در فصلی می گذاریم که امیدآفرین برای همه جهانیان است و امروز در این برهه از زمان، همه انسان های آزاده جهان همراه با دگرگونی زمین و رویش طبیعت امیدوارند به بهاری روشن و پر امید.
و ما مردم پاک نهاد ایران زمین نیز بیش از هر زمان دیگری امید داریم در سال ۱۴۰۱ و بهار پرطراوت که آغازگر قرن جدید است را به فال نیک می گیریم برای شروع حرکت های جدید، روزنه های امید و جوانه زدن ریشه های محکم برای ساختن ایرانی بهتر، آبادتر، توسعه یافته تر و آینده ای روشن تر باشند.
امسال نیز در سالی که به عنوان تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین نام گذاری شده است، فعالان بخش خصوصی دوشادوش و همراه با عموم مردم و با همت و عزم همگانی تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا در سال ۱۴۰۱ اقتصاد کشور رونق گیرد، دغدغه اقتصادی مردم کاهش یابد، تولید رونق جدیدی پیدا کند، فضای کسب و کار بهبود یابد، اشتغال خصوصا با نگاه نوآورانه و در بخش های فن آور رونق و توسعه یابد، رفاه مردم بیشتر شود و شعار سال در کشور محقق و جاری شود.
عید نوروز و بهار ۱۴۰۱ را تبریک می گویم و سلامتی، سربلندی و پیروزی را برای تک تک مردم، همه فعالان اقتصادی کشور و استان فارس و همکارانم در اتاق بازرگانی فارس از خدای متعال خواستارم. به امید بهترین روزها برای مردم دنیا و ایران عزیز

برآمد باد صبح و بوی نوروز به کام دوستان و بخت پیروز
مبارک بادت این سال و همه سال همایون بادت این روز و همه روز

جمال رازقی
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی فارس
انتهای پیام/

آمدن بهار و نوروز