اجرای ۲۰۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت توسط شهرداری
اجرای ۲۰۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت توسط شهرداری

به گزارش پگاه خبر؛محمد امین معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اقدام مهم اسفندماه این معاونت گفت: ۲۰۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت شامل تراش و ترمیم، لکه گیری و روکش آسفالت معابر خاکی و پروژه‌های این معاونت، اجرا شده است. وی ادامه داد: این اقدام در اسفندماه به صورت شبانه روزی در […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد امین معاون فنی و عمرانی شهرداری شیراز با اشاره به اقدام مهم اسفندماه این معاونت گفت: ۲۰۰ هزار مترمربع عملیات آسفالت شامل تراش و ترمیم، لکه گیری و روکش آسفالت معابر خاکی و پروژه‌های این معاونت، اجرا شده است.

وی ادامه داد: این اقدام در اسفندماه به صورت شبانه روزی در دو شیفت کاری به مقدار ۱۷۵ هزار متر مربع روکش آسفالت در معابر خاکی سطح شهر و ۲۵ هزار متر مربع عملیات تراش و ترمیم آسفالت در معابر ورودی شهر توسط مناطق ۱۱ گانه و در پروژه هایی که تحت نظر معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز است، انجام شد.

امین با اشاره به اینکه بیشترین تمرکز اجرا شده در مناطق محروم و ورودی شهر است، ابراز داشت: با هدف محرومیت زدایی، معابر خاکی در مناطق محروم آسفالت و بعد از آن معابر ورودی شهر شیراز از مهمترین قسمت هایی است که در اسفندماه امسال، صورت گرفته است.

امین با اشاره به اینکه کل عملیات توسط خود مجموعه شهرداری شیراز انجام شده است، اظهارداشت: تمامی ظرفیت‌ تولید توسط سازمان عمران شهرداری شیراز و اجرای آن با تلاش شبانه روزی توسط شهرداران و نیروهای اجرایی مناطق صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/ناصر اشرف

اجرای ۲۰۰ هزار