۱۲۰ درصد افزایش ورودی‌های فارس از سمت اصفهان درطرح نوروز
۱۲۰ درصد افزایش ورودی‌های فارس از سمت اصفهان درطرح نوروز

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا راستیارسرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس،امروز جمع خبرنگاران گفت: تردد ورودی‌های فارس از سمت اصفهان در سومین روز طرح نوروزی ۱۴۰۱ به نسبت مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۰ درصد افزایش داشته است. سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: در همه محورهای استان که دارای سامانه‌های […]

به گزارش پگاه خبر؛علیرضا راستیارسرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس،امروز جمع خبرنگاران گفت: تردد ورودی‌های فارس از سمت اصفهان در سومین روز طرح نوروزی ۱۴۰۱ به نسبت مدت مشابه سال گذشته، ۱۲۰ درصد افزایش داشته است.
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ادامه داد: در همه محورهای استان که دارای سامانه‌های تردد شمار هستند نیز شاهد افزایش ۲۲ درصدی تردد خودروهای سورای با نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بوده‌ایم.
او افزود: یکی از مهم‌ترین عوامل تصادفات در ایام نوروز خستگی و خواب آلودگی است و بر همین اساس از تمام هموطنان می‌خواهیم به ازای هر ۲ ساعت رانندگی حتما ۱۵ دقیقه در مجتمع‌های بین راهی استراحت کنند.
راستیار خاطرنشان کرد: در سطح محورهای استان فارس ۵۵ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و ۳۶ ایستگاه شادی آماده خدمات رسانی به مسافران نوروزی و کاربران جاده‌ای هستند.
او ادامه داد: پویش همراهان سفر ایمن به همین منظور طراحی شده است و تلاش می‌شود که با ارتقاء فرهنگ ترافیک از طریق اطلاع رسانی و آموزش‌هایی که انجام می‌شود کاهش حوادت جاده‌ای را شاهد باشیم.
سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس گفت: بر اساس نتایج تحلیل تصادفات سه سال گذشته ( ساعت تصادف ، نوع تصادف و محل تصادفات)، در نوروز ۱۴۰۱ تلاش کردیم با استقرار گشت‌های مشترک با پلیس راه به صورت محسوس و نا محسوس از حوادث ترافیکی بکاهیم.

انتهای پیام/ناصر اشرف

۱۲۰ درصد افزایش