اجرای آزمایشی ساماندهی پارک حاشیه‌ای در خیابان‌مشمول طرح سی پی
اجرای آزمایشی ساماندهی پارک حاشیه‌ای در خیابان‌مشمول طرح سی پی

به گزارش پگاه خبر؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از ساماندهی پارک حاشیه‌ای در خیابان‌های مشمول طرح سی پی به صورت مکانیزه از طریق خودروهای مجهز به دوربین پلاک‌خوان خبر داد. هادی شه دوست شیرازی افزود : این طرح در فاز اول در ۵ خیابان ارم، جهاد سازندگی، آزادی، سمیه و مشکین فام […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز از ساماندهی پارک حاشیه‌ای در خیابان‌های مشمول طرح سی پی به صورت مکانیزه از طریق خودروهای مجهز به دوربین پلاک‌خوان خبر داد.

هادی شه دوست شیرازی افزود : این طرح در فاز اول در ۵ خیابان ارم، جهاد سازندگی، آزادی، سمیه و مشکین فام اجرا شده و به تدریج دامنه فعالیت آن گسترش می یابد و علاوه بر برداشت مکانیزه اطلاعات خودروهای مشمول طرح پارک حاشیه ای سی پی، خودروهایی که به شکل دوبله پارک کرده‌اند نیز ساماندهی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این طرح به صورت آزمایشی با یک دستگاه خودرو و با همکاری پلیس راهور به مدت یکماه اجرا می‌شود، تصریح کرد: در سال آینده تعداد خودروهای مجهز به دوربین پلاک‌خوان پس از بررسی و اخذ بازخورد اجرای طرح فعلی، به تدریج به ١٠ دستگاه افزایش خواهد یافت.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز خاطر نشان کرد : از تعداد ١٠ دستگاه خودرویی که در سال آینده به این طرح اضافه می شوند ۵ دستگاه شهرداری و ۵ دستگاه را شرکت مجری طرح سی پی تامین خواهند نمود.

انتهای پیام/ناصر اشرف

اجرای آزمایشی ساماندهی