رونمایی از سه دستگاه تصویربرداری در بیمارستان نمازی شیراز
رونمایی از سه دستگاه تصویربرداری در بیمارستان نمازی شیراز

به گزارش پگاه خبر؛رئیس بیمارستان نمازی شیراز گفت: سه دستگاه شامل دستگاه اسپکت سی تی، سی تی اسکن ۱۶ اسلایس و دستگاه دو سطحی آنژیوگرافی در بخش‌های پزشکی هسته ای، آنژیو گرافی و سی تی اسکن راه اندازی شد. دکتر حسین زاده افزود: قابلیت تصویربرداری با کیفیت، دقت و سرعت زیاد، کمک دقیق‌تر به پزشکان […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس بیمارستان نمازی شیراز گفت: سه دستگاه شامل دستگاه اسپکت سی تی، سی تی اسکن ۱۶ اسلایس و دستگاه دو سطحی آنژیوگرافی در بخش‌های پزشکی هسته ای، آنژیو گرافی و سی تی اسکن راه اندازی شد.
دکتر حسین زاده افزود: قابلیت تصویربرداری با کیفیت، دقت و سرعت زیاد، کمک دقیق‌تر به پزشکان در تشخیص جزئیات بیشتری از بیماری بیمار و برخورداری از فناوری‌های روز دنیا در سخت افزار و نرم افزار، از ویژگی‌های این تجهیزات است.
به گفته رئیس بیمارستان نمازی شیراز، با راه اندازی این تجهیزات پزشکی، بیش از ۲ برابر ظرفیت پذیرش هر بخش افزایش خواهد یافت.
وی هزینه خرید این دستگاه‌ها را بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان بیان کرد که از محل اعتبارات تامین تجهیزات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و اعتبارات هدیه‌ای سازمان بهداشت جهانی تامین شده است.
در مراسم بهره برداری از این دستگاه ها، استاندار فارس با اشاره به مشکلات تجهیزاتی بعضی بخش‌های بیمارستان نمازی شیراز، به ویژه در بخش سونو گرافی و کمبود یک دستگاه دیگر سی تی اسکن، از خیران خواست به میدان بیایند.
دکتر ایمانیه گفت: اگر خیران ۵۰ درصد هزینه مورو نیاز را خیران متقبل شوند، استاندار فارس هم از محل اعتبارات دولتی ۵۰ در صد هزینه‌های مورد نیاز را تامین خواهد کرد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

رونمایی از سه دستگاه