تجلیل سپاه فجر استان فارس از شهردار شیراز
تجلیل سپاه فجر استان فارس از شهردار شیراز

به گزارش پگاه خبر؛معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس از مهندس اصنافی، شهردار کلانشهر شیراز قدردانی کرد. قاسم علیپور در این نشست صمیمانه نقش شهرداری ها در کیفیت زندگی ‌شهروندان را پر اهمیت توصیف کرد و گفت: نقش شهرداری ها در امیدافزایی و ترویج نشاط در جامعه ارزنده است و مجموعه مدیریت شهری از […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس از مهندس اصنافی، شهردار کلانشهر شیراز قدردانی کرد.

قاسم علیپور در این نشست صمیمانه نقش شهرداری ها در کیفیت زندگی ‌شهروندان را پر اهمیت توصیف کرد و گفت: نقش شهرداری ها در امیدافزایی و ترویج نشاط در جامعه ارزنده است و مجموعه مدیریت شهری از نزدیک با مردم زندگی می کند.

وی با قدردانی از عملکرد انقلابی شهرداری شیراز در ماه های اخیر گفت: از تیم مدیریت کنونی شهرداری شیراز توقع کار جهادی است و مصداق بارز این امر را مشاهده می کنیم.

این مقام ارشد نظامی وجه مشترک شهرداری و سپاه پاسداران را در خدمتگزاری به مردم ارزیابی کرد و افزود: امیدواریم با استفاده از تمامی ظرفیت ها شاهد نوروزی دلپذیر برای شهروندان و مهمانان نوروزی باشیم.

علیپور در پایان مبحث مدیریت هزینه را رسالتی بزرگ برای شهرداری ها ارزیابی کرد و از آمادگی مجموعه سپاه پاسداران برای خدمت رسانی به جامعه خبر داد.

سیداحسان اصنافی، شهردار کلانشهر شیراز در این مراسم گفت: در آستانه نوروز مناسبت های مختلفی قرار دارد که شهرداری در تلاش است در همین راستا به وظایف خود عمل کرده و شاهد رضایتمندی شهروندان و مهمانان نوروزی باشیم.

وی با تبریک اعیاد شعبانیه افزود : مجموعه سپاه پاسداران، همواره یار و یاریگر جامعه بوده و مجموعه شهرداری از توانمندی های این مجموعه بزرگ و توانمند در راستای خدمترسانی به جامعه بهره خواهد برد.

انتهای پیام/ناصر اشرف

تجلیل سپاه فجر