تداوم راه شهدابه عنوان اقدام موثر اصناف در جهش تولید
تداوم راه شهدابه عنوان اقدام موثر اصناف در جهش تولید

به گزارش پگاه خبر؛غلامرضا حسن پوررئیس بسیج اصناف کشور امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند در یادواره شهدای اصناف فارس و سالروز شهادت شهید «نوازالله رنجبر» به عنوان شهید شاخص ۱۴۰۰ اصناف کشور با تبریک نیمه شعبان گفت: برای ظهور امام زمان (عج) باید منتظر باشیم و زمینه را آماده کنیم و شهدا منتظران واقعی ظهور هستند […]

به گزارش پگاه خبر؛غلامرضا حسن پوررئیس بسیج اصناف کشور امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند در یادواره شهدای اصناف فارس و سالروز شهادت شهید «نوازالله رنجبر» به عنوان شهید شاخص ۱۴۰۰ اصناف کشور با تبریک نیمه شعبان گفت: برای ظهور امام زمان (عج) باید منتظر باشیم و زمینه را آماده کنیم و شهدا منتظران واقعی ظهور هستند و امسال در کل کشور تمام اصناف از شهید رنجبر الگوی بیشتری خواهند گرفت.
رئیس بسیج اصناف کشور ادامه داد: اصناف ما در دستگیری از نیازمندان و کمک مومنانه حضور موثر داشته اند و شهید رنجبر نمونه دستگیری کننده از ضعیفان و حضور در جبهه های حق علیه باطل به عنوان فرمانده داشت.
وی اضافه کرد: هر کاسبی با رعایت انصاف در شغل خود می تواند ادامه دهنده راه شهدا باشند و از اصناف جهش تولید را به عنوان اقدامی برای تداوم راه شهدا را می خواهیم.
حسن پور تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدا باید توسعه یابد و ما در بحث و امنیت سوریه، شهدای مدافع حرم نیز داریم و آرمان های شهدای ما برای دفاع از اسلام مرز نمی شناسد و پیشروی می کند.
وی با تاکید بر لزوم گسترش تولید داخلی گفت: فارس دارای ظرفیت خوبی برای توسعه حمایت از تولید داخلی است و امیدواریم در مسیر شهدا با حضور فرماندهان رشید سپاه خود گام برداریم.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

تداوم راه شهدا