شهرداران حافظان منافع شهرو رضایت مردم را غایت خدمت خود بدانند
شهرداران حافظان منافع شهرو رضایت مردم را غایت خدمت خود بدانند

به گزارش پگاه خبر؛۲۵ اسفندماه به یمن شهادت شهید والا مقام و خدوم ملت، سردار شهید مهندس مهدی باکری، به نام روز شهردار نامگذاری­‌شده­ است، شیرمردی که میدان دار عرصه خدمتگزاری و رادمردی بود و شهرداری برایش عرصه ای از مردم‌داری. “بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل کنیم تا بلکه قدری از تکلیف […]

به گزارش پگاه خبر؛۲۵ اسفندماه به یمن شهادت شهید والا مقام و خدوم ملت، سردار شهید مهندس مهدی باکری، به نام روز شهردار نامگذاری­‌شده­ است، شیرمردی که میدان دار عرصه خدمتگزاری و رادمردی بود و شهرداری برایش عرصه ای از مردم‌داری.

“بایستی محتوای فرامین امام را درک و عمل کنیم تا بلکه قدری از تکلیف خود را در شکر گزاری بجا آورده‌باشیم”
بخشی از وصیت­‌نامه­‌ی شهید باکری

همان فردی که خدمتگزاری برایش نه در پشت میز و درهای بسته اتاق بلکه در کنار مردم و برای مردم معنا پیدا می کرد.

نامگذاری این روز، نشان از اهمیت سیاستگذاری در مدیریت شهری و نقش والای این نهاد به منظور طی مسیر توسعه و پیشرفت ایران اسلامی دارد.

امروزه شهرها به عنوان پرجمعیت­‌ترین سکونتگاه بشری به یکی از اصلی­‌ترین عرصه­‌های ارتقاء توامان توسعه­‌ زیرساخت­‌ها و توسعه­‌ی فرهنگی و اجتماعی تبدیل شده­‌است و این مسئله مسئولیت مدیران شهری را بیش از پیش خطیر و سنگین می­کند.
شهرداران به عنوان حافظان منافع شهر و شهروندان وظیفه دارند تا با استفاده از خرد جمعی و بهره­‌مندی از حضور متخصصین در مسیر تعالی و توسعه­‌ی همه­ جانبه­‌ی شهرها گام برداشته و رضایت شهروندان را غایت خدمت خود بدانند.

تقارن روز شهردار با ایام مبارک میلاد قائم آل محمد(ص) حضرت مهدی (عج) را به فال نیک گرفته و به پاس زحمات و تلاش شبانه­‌روزی شما شهرداران ساعی و تلاشگر، این روز گرامی را به شما تبریک می­‌گویم و امیدوارم با دعای خیر شهیدان بتوانیم خدمتگزاران شایسته ای به مردم باشیم.

سید احسان اصنافی
شهردار شیراز
انتهای پیام/

شهرداران حافظان