حضور متولیان فرهنگی در نمایشگاه ها درقالب برنامه فرهنگی و اجتماعی
حضور متولیان فرهنگی در نمایشگاه ها درقالب برنامه فرهنگی و اجتماعی

به گزارش پگاه خبر؛علی فرهادی،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، امروزچهارشنبه ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: رسانه ها در ارتقا آگاهی عمومی جامعه فعالیت دارند و نقش اصحاب رسانه در فرهنگ سازی در جامعه تاثیر گذار است و رسانه به خاطر تاثیرگذاری که دارد می تواند بر اساس […]

به گزارش پگاه خبر؛علی فرهادی،مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس، امروزچهارشنبه ۲۵ اسفند در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: رسانه ها در ارتقا آگاهی عمومی جامعه فعالیت دارند و نقش اصحاب رسانه در فرهنگ سازی در جامعه تاثیر گذار است و رسانه به خاطر تاثیرگذاری که دارد می تواند بر اساس رسالت و تعهد اخلاقی نسبت به جامعه را سمت و سو دهد.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس اظهار کرد: بخش زیادی از توفقیات هر سازمان مدیون فعالیت های رسانه است.

وی با اشاره به اینکه سال سختی بود که همه دنیا به مشکلات روبرو بودند و این مشکلات در ایران به خاطر تحریم های ظالمانه مضاعف بود، تاکید کرد: در سال ۱۴۰۰ قریب به ۶۰ درصد فعالیت را به خاطر شیوع کرونا نتوانستیم انجام دهیم.
فرهادی با اشاره به اینکه امیداست که توفقیات خوبی برای کشور شکل گیرد و آثار آن در پیشرفت کشور متجلی شود و سال خوبی را در پیش داشته باشیم، اظهار کرد: ۷۲ عنوان نمایشگاه در فارس برای سال آینده تعریف شده است و عمده نمایشگاه ها تخصصی است.
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس با یادآوری این مطلب که آنچه که در افکار عمومی در نظر گرفته شده است، بازارچه است و این رفتار در سبک رفتاری نمایشگاه ها در هیچ جای دنیا نیست، افزود: اگر می خواهیم به اهداف بزرگ برسیم باید از کارهای کوچک فاصله بگیریم.
فرهادی افزود: در ماه مبارک رمضان و دهه اول محرم، برنامه عملیاتی و تخصصی نمایشگاهی نخواهیم داشت اما در تلاش هستیم در قالب برنامه های فرهنگی و اجتماعی کارهایی را به شرط حضور متولیان فرهنگی را انجام دهیم و ما حمایت می کنیم و فضا را در اختیار آنان قرار خواهیم داد.
وی با اشاره به اینکه ساختار نمایشگاه ها در کشور متفاوت است و یک ساختار واحد وجود ندارد، اضافه کرد: اگر می خواهیم تاثیرگذاری بیشتری داشته باشیم باید با همفکری و هم اندیشی به ساختار مشترک و واحد و وحدت رویه داشته باشیم که برای نیل به این هدف مذاکراتی با سایر نمایشگاه ها در کشور انجام شده است.
فرهادی با اشاره به اینکه باید رقابت سالم فعالیت کنیم، تاکید کرد: نیازهای این حوزه باید بازنگری و دسته بندی شود و نمایندگان باید برای قانون گذاری ورود کنند.
وی با اشاره به اینکه ارتقا زیرساخت یکی از موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد، یادآور شد: احداث هتل، رستوران، تالار همایش، آمفی تئاتر، سرزمین بازی و پنج سالن مختلف راه اندازی خواهیم کرد که صددرصد سودآوری خواهد داشت.
فرهادی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی سازمان ها همکاری و حمایت نمی کنند، تاکید کرد: شهرداری می تواند برای نمایشگاه های گل و گیاه بیاید و با تولیدکنندگان قرارداد ببندد و حتی در مورد نمایشگاه صنعت ساختمان هم می توانست ورود پیدا کند و از تولیدکنندگان حمایت کند، وظیفه ما برپایی نمایشگاه است و اینجا فضایی است که تولیدکنندگان با توزیع کنندگان قرارداد ببیندند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

حضور متولیان