فرصت رشد اقتصادی با نگاه ویژه به اصناف تشکیل دهندگان اقتصاد خرد
فرصت رشد اقتصادی با نگاه ویژه به اصناف تشکیل دهندگان اقتصاد خرد

به گزارش پگاه خبر؛سید محمود هاشمی،رئیس اتاق اصناف مرکز فارس امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند در یادواره شهدای اصناف فارس و سالروز شهادت شهید «نوازالله رنجبر» به عنوان شهید شاخص ۱۴۰۰ اصناف کشور با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اصناف در دوران دفاع مقدس خدمات مالی و انسانی خود را همواره در طبق اخلاص گذاشتند و صنوف […]

به گزارش پگاه خبر؛سید محمود هاشمی،رئیس اتاق اصناف مرکز فارس امروز چهارشنبه ۲۵ اسفند در یادواره شهدای اصناف فارس و سالروز شهادت شهید «نوازالله رنجبر» به عنوان شهید شاخص ۱۴۰۰ اصناف کشور با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: اصناف در دوران دفاع مقدس خدمات مالی و انسانی خود را همواره در طبق اخلاص گذاشتند و صنوف خدماتی، تعمیری و … به جبهه های حق علیه باطل کمک مستمر داشتند.

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس افزود: اصناف فارس برای رفتن به جبهه ها و ارائه خدمات ثبت نام می کردند و شهدای اصناف از پاکان و بزرگان مرز و بوم ما هستند که امروز شاهد برگزیده شدن یکی از شهدای اصناف فارس به عنوان شهید شاخص اصناف کشور هستیم که مایه مباهات است.

وی اضافه کرد: باید به اصناف به عنوان فعالان حوزه اقتصاد، نگاه تخصصی داشت و اصناف در تمام عرصه ها حضور فعال داشته و به وظیفه خود در قبال اسلام و انقلاب عمل کرده اند.
هاشمی تاکید کرد: اقتصاد پایدار هر کشوری در گروی اقتصاد خرد است و اصناف تشکیل دهنگان این اقتصاد خرد هستند که باید با نگاه ویژه به آنها فرصت رشد اقتصادی کشور را فراهم کرد.

وی تصریح کرد: حق اصناف برخورداری از آرامش در سال ۱۴۰۱ هستند و در خصوص تصمیم گیری برای اصناف باید از اتاق های اصناف و متخصصان این حوزه استفاده موثر به عمل آید.

هاشمی با تقدیر از مقام شامخ شهدا بیان کرد: کاسب حبیب خداست و در خدمت مردم و نظام همواره پای کار بوده و میدان داری می کند و شهدای اصناف گویای این حقیقت هستند.

انتهای پیام/سمیه یگانه

فرصت رشد اقتصادی