دوره تربیت کنشگر جهاد تبیین ویژه دانشجویان استان برگزارمی شود
دوره تربیت کنشگر جهاد تبیین ویژه دانشجویان استان برگزارمی شود

به‌گزارش پگاه خبر؛حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس امروز، ۲۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین دوره تربیت کنشگر جهاد تبیین ویژه دانشجویان استان خبر داد و گفت: این مهم به‌منظور تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، برای نخستین مرتبه در استان فارس برگزار خواهد شد. وی تصریح […]

به‌گزارش پگاه خبر؛حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس امروز، ۲۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران از برگزاری نخستین دوره تربیت کنشگر جهاد تبیین ویژه دانشجویان استان خبر داد و گفت: این مهم به‌منظور تحقق بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب، برای نخستین مرتبه در استان فارس برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری، جهاد تبیین را مطرح کردند تا از این طریق نگرش تحول‌آفرینی در جامعه شکل بگیرد و به همین منظور تلاش داریم برای نخستین مرتبه دوره تربیت کنشگر جهاد تبیین ویژه دانشجویان را به میزبانی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس با سرفصل‌های چرایی و ضرورت تبیین، منطق استکبارستیزی، ارتباط با دنیا جریان تبیین در فضای دانشگاهی از طریق اساتید صاحب نظر در این حوزه برگزار کنیم.
مقامی گفت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این دوره از طریق دبیرخانه جهاد تبیین استان فارس به آدرس اینترنتی https://survey.porsline.ir/s/bGul۷ct/ مراجعه کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری در بهترین زمان ممکن، موضوع جهاد تبیین را مطرح کردند و در واقع به‌نوعی بیانیه گام دوم قوام بخشیدند، افزود: ایشان جهاد تبیین را یک فریضه ذکر و بر اقدام آن توسط افراد تأکید کرده‌اند و امروزه نیاز است دانشجویان سفیران عرصه اطلاع‌رسانی در حوزه جنگ نرم باشند.
به گفته وی چنانچه بتوانیم با تربیت و آموزش صحیح در عرصه تربیت کنشگری جهاد تبیین به‌درستی عمل کنیم بسیاری از ابهامات جامعه به‌ویژه جوانان برطرف می‌شود و به‌نوعی هویت‌سازی شکل می‌گیرد.
مقامی همچنین بر تأثیر رشد و توسعه شبکه‌های اجتماعی در جهاد تبیین اشاره و یکی از ابزارهای کارآمد در جهاد تبیین را فضای مجازی دانست و اظهار کرد: در جامعه امروزی، اثر تخریبی یک پیام و یا یک کلیپ چنددقیقه‌ای به‌ مراتب بیشتر از چندین بمب و موشک است.
وی در پایان یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند در صورت اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری این رویداد مهم علمی ـ فرهنگی از طریق شماره تلفن ۰۹۱۷۳۳۰۳۳۹۴ موضوعات خود را مطرح کنند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دوره تربیت کنشگر