امیدآفرینی و اخبار واقعی رسالت مدیران روابط عمومی است
امیدآفرینی و اخبار واقعی رسالت مدیران روابط عمومی است

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در نخستین جشنواره ” روابط عمومی هنر مردم‌داری” که با مشارکت روابط عمومی‌های استان فارس برگزار شد ، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید مشکلات و مسائل مردم را با زبان منطقی به مدیران دستگاه خود منتقل و خبرهای واقعی را در جامعه اطلاع‌رسانی کنند. نماینده عالی دولت در استان […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در نخستین جشنواره ” روابط عمومی هنر مردم‌داری” که با مشارکت روابط عمومی‌های استان فارس برگزار شد ، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها باید مشکلات و مسائل مردم را با زبان منطقی به مدیران دستگاه خود منتقل و خبرهای واقعی را در جامعه اطلاع‌رسانی کنند. نماینده عالی دولت در استان فارس ادامه داد: روابط عمومی ها نباید اخبار نادرست به مخاطب القا کنند؛ بلکه باید فعالیت‌های سازمان ها را برای مردم تبیین نمایند.

وی یادآور شد: اعتماد به جوانان و ایجاد امید دو ویژگی برجسته بیانیه گام دوم انقلاب است که مدیران روابط عمومی‌ها برای تحقق بخشیدن به این مهم جامعه عمل بپوشانند.

دکتر ایمانیه با بیان این که مدیر روابط عمومی باید نیازهای مردم را به شکل منطقی به مدیر مربوطه انتقال دهد، افزود: انعکاس تلاش دولت به مردم و انعکاس مشکلات مردم به مسئولان ویژگی یک روابط عمومی موفق‌ است که مدیران برای رسیدن به این هدف اهتمام لازم را داشته باشند.

استاندار فارس در بخش دیگری از سخنانش به سفر رئیس‌جمهور و مصوبات ۱۱۰ گانه آن در استان اشاره کرد و گفت: تحقق این مصوبات می‌تواند تحول جدی د ر پیشرفت استان فارس ایجاد کند.

ایمانیه بابیان اینکه پتروشیمی‌ها که ۱۴ سال معطل‌مانده و کمبود سوخت در استان فارس از مهم‌ترین مشکلات استان و در صدر مصوبات سفر ریاست جمهوری به این استان است، افزود: این دو مصوبه با جلساتی که برگزار شد و با کمک نمایندگان و قرارگاه به نتیجه رسیده و به‌زودی گره آن باز می‌شود.

استاندار فارس با بیان اینکه برای انتقال سوخت و احداث مخازن سوخت تفاهم‌نامه‌ای امضاشده است، گفت: همچنین تفاهمی با سازمان انرژی اتمی در بحث کشاورزی و پزشکی و دانشگاهی و غیره امضا می‌شود تا استفاده از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای در جهت توسعه استان انجام گیرد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

امیدآفرینی