دیدار از شاعر برجسته استان در آئین صحبت یار
دیدار از شاعر برجسته استان در آئین صحبت یار

به گزارش پگاه خبر؛مهدی امید بخش،معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) از برگزاری سومین آئین «صحبت یار» در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سومین آئین «صحبت یار» به دیدار استاد «سید محمود سجادی» از شاعران برجسته استان فارس اختصاص یافته است. معاون فرهنگی اداره کل […]

به گزارش پگاه خبر؛مهدی امید بخش،معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس امروز (سه شنبه ۲۴ اسفند) از برگزاری سومین آئین «صحبت یار» در فارس خبر داد و در جمع خبرنگاران گفت: سومین آئین «صحبت یار» به دیدار استاد «سید محمود سجادی» از شاعران برجسته استان فارس اختصاص یافته است.
معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: در آئین «صحبت یار» نشست صمیمی با اهالی فرهنگ، ادب، هنر و رسانه ترتیب داده شده و با حضور در منزل و محافل فرهنگی و هنریِ مفاخر و فعالان این عرصه برگزار می شود.
وی اضافه کرد: در سومین برنامه از این طرح دیدار با «سید محمود سجادی» از شاعران برجسته استان برنامه ریزی شده و در حوزه فرهنگ باید به تمامی اهالی فرهنگ و هنرمندان توجه شود زیرا موجب تولید آثار بهتر و نمود بیشتر در جامعه می شود.
امید بخش تاکید کرد: دخیل بودن در شادی و غم و درک کردن فرهنگیان و هنرمندان و اهالی رسانه بسیار مهم است و سومین برنامه از این آئین  ساعت ۱۷ چهارشنبه ۲۵ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دیدار از شاعر