دومین وزارت خانه در سندسازی املاک در کشور آموزش و پرورش است
دومین وزارت خانه در سندسازی املاک در کشور آموزش و پرورش است

به گزارش پگاه خبر؛قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان فارس در دیدار با مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه آنلاین با روسای آموزش و پرورش سراسر استان گفت: تفاهم نامه های خوبی به منظور مستند سازی املاک […]

به گزارش پگاه خبر؛قاسم احمدی لاشکی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در سفر به استان فارس در دیدار با مدیران کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و ثبت اسناد و املاک فارس در جلسه آنلاین با روسای آموزش و پرورش سراسر استان گفت: تفاهم نامه های خوبی به منظور مستند سازی املاک آموزش و پرورش با دستگاه های مختلف کشور انعقاد کرده ایم.

او گفت:  یکصد و یک هزار ملک در آموزش و پرورش سراسر کشور وجود دارد و از زمانی که مستند سازی املاک شروع شده و ملک های گم شده آموزش و پرورش نیز در حال کشف است.
احمدی لاشکی گفت: ۵۱  درصد از املاک آموزش و پرورش در کشور مستند سازی شده اند و مستند سازی باقی املاک را نیز با سرعت دنبال می کنیم.
آموزش و پرورش فارس نیز در ردیف ۳ استان اول کشور از حیث کمیت املاک است و تقریبا ۴۵ درصد از املاک این استان سند دار شده اند که انتظار است مابقی املاک نیز به سرعت مستند سازی شود.
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: با چشم اندازی  ۳ ساله اقدام به سند سازی املاک کرده ایم که باتوجه به اینکه در بعضی از املاک اختلافاتی با دیگر دستگاه ها وجود دارد ممکن است این فرایند کمی طول بکشد.
احمدی لاشکی گفت:  تفاهم نامه  ۳  جانبه با بنیاد مسکن و ثبت اسناد کشور کار مستند سازی را تسهیل کرد.
او گفت: نسبت به املاک آموزش و پرورش که بخش برزگی از آن را خیران اهدا کرده اند باید حساسیت به خرج دهیم.

انتهای پیام/ناصر اشرف

دومین وزارت خانه