چالش بیشترین تماشاگرکره جنوبی و ایران پس از دو سال
چالش بیشترین تماشاگرکره جنوبی و ایران پس از دو سال

به گزارش پگاه خبر؛فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد فروش بلیت‌های نهمین بازی تیم ملی این کشور در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا برابر ایران از دو روز دیگر آغاز می‌شود. بر اساس این گزارش، قرار است بلیت تمامی ۶۵ هزار صندلی ورزشگاه جام جهانی سئول برای بازی با ایران […]

به گزارش پگاه خبر؛فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی اعلام کرد فروش بلیت‌های نهمین بازی تیم ملی این کشور در گروه A مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در قاره آسیا برابر ایران از دو روز دیگر آغاز می‌شود.
بر اساس این گزارش، قرار است بلیت تمامی ۶۵ هزار صندلی ورزشگاه جام جهانی سئول برای بازی با ایران بدون هیچ‌گونه محدودیتی به فروش گذاشته شود. البته فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی امیدوار است بتواند ۶۰ هزار بلیت این بازی را به فروش رساند. آخرین بای که بیش از ۶۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه جام جهانی سئول حضور یافتند بازی دوستانه ۱۱ ژوئن ۲۰۱۹ برابر ایران بود. در این بازی ۶۲ هزار و ۲۱۳ تماشاگر حضور داشتند و تقابل دو تیم با تساوی یک – یک به پایان رسید. اکنون کره جنوبی و ایران پس از دو سال در همین ورزشگاه با چالش کشاندن بیشترین تماشاگر پس از شیوع ویروس کرونا به مصاف هم خواهند رفت.
تیم‌های ملی ایران و کره‌جنوبی صعود مستقیم خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی کرده‌اند. ایران با ۲۲ امتیاز صدرنشین جدول گروه A است و کره‌جنوبی ۲۰ امتیازی رتبه دوم را در اختیار دارد.

انتهای پیام/ناصراشرف

چالش بیشترین تماشاگر