آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد باکمک خیریه بیرق وحدت حسینی
آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد باکمک خیریه بیرق وحدت حسینی

به گزارش پگاه خبر؛اسحاق ابراهیمی،امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: با کمک سه میلیاردی خیریه «بیرق وحدت حسینی» و پهلوانان زورخانه پهلوان عقاب شیراز، زمینه آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد. مدیر کل زندان های استان فارس افزود: زورخانه علاوه بر اینکه محلی برای ورزش های باستانی به حساب می […]

به گزارش پگاه خبر؛اسحاق ابراهیمی،امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) در جمع خبرنگاران گفت: با کمک سه میلیاردی خیریه «بیرق وحدت حسینی» و پهلوانان زورخانه پهلوان عقاب شیراز، زمینه آزادی ۱۵ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شد.
مدیر کل زندان های استان فارس افزود: زورخانه علاوه بر اینکه محلی برای ورزش های باستانی به حساب می آید مکانی است که در گذشته ای نه چندان دور وحتی امروزه با برگزاری گلریزان ها، مشکلات افراد گرفتار مرتفع می شود و امیدواریم این اقدام خداپسندانه به یک سنت تبدیل شود و با بنای این کار سالانه زمینه آزادی زندانیان جرائم غیر عمد فراهم شود.
بر اساس این گزارش در ادامه، «حسین غرقی»، مسئول ورزش های پهلوانی و زورخانه ای فارس هم گفت: با دیدن اینکه بسیاری از هم نوعان ما به دلیل جرائم غیرعمد در زندان بسر میبرند برآن شدیم تا با تکیه بر منش پهلوانان زورخانه ای در این کار خیر سهیم باشیم.
همچنین «محمد حسینی»، مسئول خیریه «بیرق حسینی» با اشاره به اینکه این گلریزان در دومین سال برگزاری آن قرار دارد گفت: شاهد کمک سه برابری عزیزان بوده ایم که امیدواریم با شناسایی نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت، در برنامه های بعدی بتوانیم با توان بیشتر در این کار خیر سهیم باشیم.
شایان ذکر است گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد با حضور آیت الله ملک حسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، مسئولین زندان های فارس، فرماندار شیراز، مدیرعامل موسسه خیریه «بیرق وحدت حسینی»، رئیس هیئت ورزش زورخانه ای استان فارس و جمعی از خیرین برگزار شد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

آزادی ۱۵ نفر