رشادت شهدا در دوران دفاع مقدس باعث عزتمندی و امنیت کشوراست
رشادت شهدا در دوران دفاع مقدس باعث عزتمندی و امنیت کشوراست

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور، امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) با گرامیداشت روز شهدا در جمع خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضرورت است و دفاع مقدس، چراغی فروزان راه برای نشان دادن نیازهای فکری و معنوی جامعه است. مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: داشتن روحیه معنویت و فداکاری رزمندگان […]

به گزارش پگاه خبر؛حجت الاسلام محمدجواد محمدی پور، امروز (یکشنبه ۲۲ اسفند) با گرامیداشت روز شهدا در جمع خبرنگاران گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ضرورت است و
دفاع مقدس، چراغی فروزان راه برای نشان دادن نیازهای فکری و معنوی جامعه است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس افزود: داشتن روحیه معنویت و فداکاری رزمندگان موجب اهمیت یافتن دوران دفاع مقدس و شهدا و ایثارگران ما با سایر جنگ های دنیا شده است.
وی تاکید کرد: رشادت شهدا، جانبازان و آزادگان در دوران دفاع مقدس به حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و عزتمندی، اقتدار و امنیت کشور ما منجر شده است.
حجت الاسلام محمدی پور با اشاره به لزوم تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بیان کرد: بزرگداشت خانواده شهدا امروز یک ضرورت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و فرهنگ ایثار و شهادت از غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی و شیعی به شمار می رود و برگرفته از نهضت امام حسین (ع) و فرهنگ عاشوراست.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

رشادت شهدادر دوران