ایثار فرزندان شهدابه تبع از خط مشی پدرانشان در مسیر خدمتگزاری
ایثار فرزندان شهدابه تبع از خط مشی پدرانشان در مسیر خدمتگزاری

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا آیین تجلیل از فرزندان شاغل شاهد در شهرداری شیراز با حضور شهردار، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین نظامی و انتظامی برگزار شد. شهردار شیراز در این آیین گفت: با توجه به مجموع ویژگی های شهدا می توان گفت که شهیدان […]

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت ۲۲ اسفندماه، روز بزرگداشت شهدا آیین تجلیل از فرزندان شاغل شاهد در شهرداری شیراز با حضور شهردار، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولین نظامی و انتظامی برگزار شد.
شهردار شیراز در این آیین گفت: با توجه به مجموع ویژگی های شهدا می توان گفت که شهیدان امامزادگان شهر و کشور هستتد و حفظ و نقل یاد و خاطره آنها، بیان هویت فرهنگی، ایثار، رشادت و مسائل دینی ما است.
سید احسان اصنافی افزود: هر چه قدر کار کنیم و قدم برداریم، در مقابل کار ارزشمند شهدا هیچ است.
وی با اشاره به حضور فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شیراز‌ در این آیین گفت: فرزندان شهدا نیز به تبع از خط و مشی پدرانشان در مسیر خدمتگزاری به مردم ایثار خود را نشان می دهند.
مهندس اصنافی ضمن تقدیر از تلاش های سردار محمود رجایی از جانبازان هشت سال دفاع مقدس و مشاور شهردار شیراز در امور ایثارگران گفت: برای توسعه و تقویت مجموعه ایثارگران و فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شیراز در سال آینده، برنامه ریزی و پیش بینی های مناسبی انجام شده است.
همچین در این مراسم از فرزندان شاهد شاغل در مجموعه شهرداری شیراز تجلیل شد.

انتهای پیام/ناصراشرف

ایثار فرزندان شهدا