فعال کردن ۲۰ واحد تولیدی تملک شده توسط بانک تا پایان سال
فعال کردن ۲۰ واحد تولیدی تملک شده توسط بانک تا پایان سال

به گزارش پگاه خبر؛جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان فارس با حضور استاندار فارس برگزار شد که دستور کار نخست این کارگروه فعال کردن ۲۰ واحد تولیدی تملک شده توسط بانک تا پایان سال و راهکارهای رونق دوباره این واحدها بود. دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس با اشاره به گزارش ارائه شده درباره این واحدها اظهارداشت: […]

به گزارش پگاه خبر؛جلسه کارگروه سرمایه‌گذاری و اشتغال استان فارس با حضور استاندار فارس برگزار شد که دستور کار نخست این کارگروه فعال کردن ۲۰ واحد تولیدی تملک شده توسط بانک تا پایان سال و راهکارهای رونق دوباره این واحدها بود.
دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس با اشاره به گزارش ارائه شده درباره این واحدها اظهارداشت: برای ۱۳ واحد مخروبه جلسه ویژه گرفته شود با ذکر جزئیات تا تدبیری برای آن انجام شود هرچند پیشنهاد این است که این ۱۳ واحد در قالب بسته سرمایه‌ گذاری آورده شود.
وی درباره پرونده‌‌هایی که بین بانک و دستگاه قضا در رابطه با این واحدها است، گفت: با رئیس کل دادگستری جلسه می‌گذاریم تا زودتر تعیین تکلیف شود.
استاندار فارس با اشاره به ۱۲ واحد فعال از واحدهای تملک شده نیز افزود: به شرط اینکه این واحدها با ۱۰۰ درصد ظرفیت کار کنند فعلا کاری با آن‌ها نداریم.
دستور کار بعدی این جلسه قرارگاه اشتغال بود که ایمانیه با اشاره به تعدد دستگاه‌ها در امر اشتغال و پراکندگی کارها بیان کرد: تمرکز بر کار، هم‌افزایی و ساماندهی به وضعیت اشتغال از اهداف ایجاد قرارگاه اشتغال بوده است تا نقش هر سازمان در برنامه‌ریزی مشخص شود.
وی با تاکید بر نقش قرارگاه در رصد فعالیت این سازمان‌ها، تصریح کرد: قرارگاه اشتغال کمک می‌کند تا نقش هم‌افزایی بیشتر و مشخص شود که در کدام قسمت‌ها موانع اشتغال وجود دارد.
استاندار فارس با بیان اینکه رصد کردن بوروکراسی موجود در فارس و کمک به رفع آن در استان از اهداف قرارگاه اشتغال خواهد بود، افزود: دستگاه‌های دیگر هم در کنار قرارگاه قرار بگیرند تا مشکلات حوزه اشتغال حل شود.
ایمانیه با بیان اینکه این سومین قرارگاه استان فارس است، تاکید کرد: قرارگاه نقش سیاست‌گذاری دارد و وارد اجرا نمی‌شود در این راستا دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش نیز باید همکاری کنند تا زمینه رفع بیکاری فراهم شود.
وی در بخش دیگر جلسه با اشاره به بحث کنتورهای هوشمند برای مصرف بهینه آب در کشاورزی گفت: جلسه‌ای با بانک‌های استان گذاشته شود و با حضور دستگاه‌های مرتبط تا توافقی برای برطرف کردن تمامی نیازها ایجاد شود.
استاندار فارس تاکید کرد: با یارانه وزارت نیرو و همکاری ستاد اجرایی و بنیاد مستضعفان کمک شود تا مشکل کنتورهای هوشمند آب رفع گردد.

انتهای پیام/سمیه یگانه

فعال کردن ۲۰ واحد۹