بازدید از وضعیت بازار با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان
بازدید از وضعیت بازار با هدف صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس با همراهی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس از وضعیت موجود در بازار با هدف صیانت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان بازدید کردند.

به گزارش پگاه خبر؛حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس در فرآیند بازدید از عرضه‌کنندگان کالاهای اساسی در مجموعه بنکداران شیراز، مطرح کرد: نحوه توزیع کالاها پس از تولید جهت عرضه به مصرف‌کنندگان بسیار اهمیت دارد که در راستا هم از طریق سامانه‌های مختلف و توسط منابع انسانی دولتی و مردمی بر بازار مصرفی نظارت و بازرسی لازم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تامین برخی از کالاها نظیر اقلام خوراکی در بازار مصرفی نیز ضرورت دارد، افزود: تلاش داریم با تامین مواد اولیه لازم و تولید متناسب با نیاز مصرفی بتوانیم در تنظیم بازار و نظارت بر قیمت‌ها، اقدامات مناسبی را انجام بدهیم.

ایزدی با اشاره به لازمه ثبات در بازار کالاهای اساسی، اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید نوروز و پس از آن فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه‌ریزی‌هایی با جهاد کشاورزی در رابطه با تامین میزان مورد نیاز کالاهای مصرفی نیز رصد و پایش شده است تا توزیعی در خارج از شبکه انجام نشود و نظام عرضه و تقاضا تعادل داشته باشد.

رئیس سازمان صمت فارس از افزایش نظارت و بازرسی بر بازار با همکاری بازرسان جهاد کشاورزی، اصناف و بسیج اصناف خبر داد و گفت: با توجه به سیاست‌های کلان مربوط به فراگیر شدن نظارت مردمی اما برنامه‌های عملیاتی نظارت و بازرسی بر بازار با هدف حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان انجام می‌شود که با توجه به اهمیتی که در ایام نوروز وجود دارد این فرآیند تشدید و افزایش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/ابراهیم‌عباسی

بازدید از وضعیت بازار