شرکت شهر راز در جهت ارتقاء پروژه‌های شهری تقویت شود
شرکت شهر راز در جهت ارتقاء پروژه‌های شهری تقویت شود

به گزارش پگاه خبر؛آرش فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور جهان نمای شهر راز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تغییر و تحولات که در مجموعه شهرداری به وجود می‌آید به تبع آن دستگاه و شرکت های وابسته دستخوش این تغییرات می‌شوند تا […]

به گزارش پگاه خبر؛آرش فرج زاده قائم مقام شهردار شیراز در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت مهندسین مشاور جهان نمای شهر راز، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: تغییر و تحولات که در مجموعه شهرداری به وجود می‌آید به تبع آن دستگاه و شرکت های وابسته دستخوش این تغییرات می‌شوند تا استراتژی جدید که توسط شورای شهر تدوین می‌شود اجرا شود.

وی با اشاره به استقرار شورای شهر و شهردار شیراز، ابراز داشت: در این مدت برای برنامه های به جا مانده و یا در حال اجرا، ریل‌گذاری، پیش بینی و برنامه ریزی شد تا در بودجه سال ۱۴۰۱ قرار گرفت.

قائم مقام شهردار شیراز به فعالیت شرکت شهرراز اشاره کرد و افزود: شرکت شهر راز در حوزه علمی فعالیت خوبی داشته است و در این زمینه امکانات خوبی هم به نمایش گذاشته است.

فرج زاده ادامه داد: پتانسیل شرکت شهرراز، پتانسیلی قوی است و نگاه شهردار به این شرکت مهم است، زیرا در این شرکت هم تهدید و هم فرصت وجود دارد.

وی ابراز داشت: اگر این شرکت به یکی از اداره‌های شهرداری تبدیل شود به عنوان آفت به شمار می آید لذا لازم است به سرعت به کار عملیاتی ورود داشته باشد.

قائم مقام شهردار شیراز به دو وظیفه این شرکت در پیش رو اشاره کرد و افزود: شرکت شهرراز وظیفه مهم به عنوان یک شرکت مستقل دارد و تغییر اساس نامه و طرح رتبه بندی از اولویت این شرکت باشد که علاوه بر کمک شهرداری، برنامه ریزی دیگری هم داشته باشد.

فرج زاده ادامه داد: شرکت شهرراز باید به گونه ای فعالیت خود را ادامه دهد که شهرداری، شرکت را به عنوان یک مشاور فنی به رسمیت بشمارد.

محمد رضا نجیبی گشتاسب مدیر عامل جدید نیز با اشاره به اینکه شهرراز از توان خود به خوبی استفاده نکرده است، ابراز داشت: ظرفیت های بسیاری در اساس نامه این شرکت نهفته است.

وی اذعان داشت: تلاش بر این است که شرکت شهر راز در جهت تقویت پروژه‌های شهری تقویت شود.

موسوی مدیرعامل پیشین این شرکت نیز ضمن تشکر از مجموعه همراه و کارکنان شهرراز افزود: هرکار مثبتی که انجام شده توسط کارشناسان مجرب بوده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت شهرراز به کمک شهرداری آمده است، ابراز داشت: شهرداری باید برخی پروژه‌ها را برون سپاری کند و شرکت شهرراز می‌تواند پروژه های نیمه تمام را به اتمام برساند.

محمدرضا نجیبی گشتاسب به عنوان مدیرعامل جدید شرکت معارفه و از زحمات سید احمد موسوی به عنوان مدیرعامل قدردانی شد.

انتهای پیام/ناصر اشرف

شرکت شهر راز